دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۳:۵۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 48
  • کد خبر : ۱۲۹۵۹
رئیس شورای اسلامی شهر قدس: باشگاه مهرام به تعهدات خود بدرستی عمل نکرد
رئیس فدراسیون بسكتبال جمهوری اسلامی ایران: شهرقدس می‌تواند به عنوان یكی از پایگاه های اصلی استعدادیابی بسكتبال كشور معرفی شود/
رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با حضور در صحن شورای اسلامی شهر قدس ضمن تقدیر از نگاه ویژه و اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، بر وجود پتانسیل بسیار بالای ورزشی و تبدیل شهرقدس به عنوان یکی از پایگاه های اصلی استعدادیابی بسکتبال کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران عصر روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس حضور پیدا کرد و با نمایندگان مردم در حوزه ورزش بسکتبال به گفت‌وگو پرداخت. 

 

داوری گفت: شهرقدس سرشار از پتانسیل‌های ورزشی در حوزه های مختلف بخصوص رشته بسکتبال است و به جرأت می‌توان گفت که این شهر پشتوانه تیم ملی بسکتبال کشور بوده و در آینده نزدیک می‌تواند به عنوان یکی از پایگاه های اصلی استعدادیابی بسکتبال کشور معرفی شود و فدراسیون بسکتبال در این زمینه آمادگی کامل دارد.

 

وی افزود: نگاه مسئولان مدیریت شهری بخصوص شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس به عنوان نمایندگان مردم به امر ورزش حقیقتا قابل تقدیر است، چرا که توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی و حمایت‌های همه‌جانبه در موضوعات مختلف ورزشی در این شهر ملموس است که باشگاه بسکتبال مهرام و باشگاه فوتبال پیکان و... نمونه های شاخص آن هستند.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور خاطرنشان کرد: ورزش نقطه مقابل آسیب های اجتماعی است و زمانی که در یک شهر نگاه ویژه‌ای به امر ورزش باشد آسیب‌های اجتماعی در بطن شهر به مراتب کمتر خواهد بود. در نظر داریم با توجه به وجود پتانسیل سرشار در این شهر به پرورش استعدادهای ورزشی در رده های سنی مختلف بپردازیم و برای این امر آماده توافقات لازم هستیم.

 

سعید ششگل‌نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر قدس نیز پس از پایان سخنان داوری گفت: علیرغم وجود تعلقات خاطر شخصی به ورزش در وجود نمایندگان مردم، حقیقتا وجود پتانسیل بالای ورزشی در شهر نگاه مجموعه مدیریت شهری را بیش از پیش به توسعه امر ورزش معطوف کرد و موجب شد اقدامات خوبی در این راستا انجام شود. 

 

وی افزود: خط قرمز و فصل‌الخطاب نمایندگان مردم تکریم و احترام به شهروندان و همچنین استفاده از استعدادهای درخشان بومی در همین شهر است که باشگاه مهرام در این موضوع، به تعهدات فی‌مابین به صورت کامل عمل نکرد. اما مجموعه مدیریت شهری قدس آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل با فدراسیون بسکتبال اعلام می‌کند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0