دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۴:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 42
  • کد خبر : ۱۲۹۶۰
دبیر شورای اسلامی شهر قدس:
مدیریت بحران در شهر‌قدس نیازمند برنامه‌ریزی و توجه بیش از پیش است
دبیر شورای اسلامی شهر قدس در جلسه رسمی شورای اسلامی، ضمن اشاره به اقدامات عدیده‌ای که برای ارتقای توان و عملکرد مدیریت شهری در زمان بحران در شهر انجام شده، بر برنامه‌ریزی و توجه بیش از پیش به امر خرید تجهیزات لجستیکی بیشتر و مدرن و همچنین آمادگی مضاعف نیروهای حوزه خدمات شهری در زمان وقوع بحران، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ محمدباقر قیومی در این باره گفت: مشکلاتی از قبیل آبگرفتگی معابر در سال‌های اخیر با توجه به اقدامات شهرداری روند کاهشی داشته ولی همین مقدار نیز در شأن مردم شریف شهرقدس نیست و می‌بایست به سرعت تمهیداتی اندیشیده شود تا با خرید و ارتقای تجهیزات لجستیکی و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم، بتوانیم مشکلات ایجاد شده در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها را به حداقل برسانیم.

 

وی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که می‌بایست در جهت کاهش بروز آبگرفتگی‌های معابر انجام شود می‌توان به اصلاح جداول فرسوده و شیب مسیر و همچنین تسریع در توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد.

 

وی در ادامه به نارضایتی شهروندان از وضعیت پارک محله‌ای در کوچه فجر در بلوار شهید قربانی اشاره کرد و افزود: تجمع معتادان در این محل موجب نارضایتی شهروندان شده که پیشنهاد می‌شود با تغییر کاربری این پارک که در یک معبر فرعی قرار دارد، یک کتابخانه یا مرکز فرهنگی در این مکان احداث شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0