دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۲۰:۰۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 34
  • کد خبر : ۱۲۹۶۱
نشست بررسی طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در شورای اسلامی شهر قدس
رئیس شورای اسلامی شهر قدس از نشست بررسی طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در صحن شورا با حضور شهردار، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری و مشاور طرح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ سعید ششگل‌نژاد گفت: آبگرفتگی برخی معابر شهر در هنگام بارندگی مشکلاتی را برای شهروندان عزیز ایجاد می‌کند که شهرداری قدس جهت حل این موضوع اجرای طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را با استفاده از ظرفیت دانشگاه امیرکبیر به عنوان مشاور طرح در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: در این جلسه گزارشی از امور انجام شده و مشکلات و نقاط قوت طرح هدایت اصولی آب‌های سطحی شهر ارائه و راهکارهای لازم در جهت جمع‌آوری و هدایت هرچه بهتر آب‌های سطحی در این منطقه بررسی و تصمیمات لازم در خصوص تسریع در اجرای طرح اتخاذ شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به محورهای مطالعات طرح جامع هدایت آب‌های سطحی شهرقدس گفت: این طرح مبتنی بر نگهداشت روان‌آب‌های سطحی با استفاده از چاه‌های جذبی، هدایت آب‌های سطحی از طریق کلکتورها و شبکه انتقال، اجرای حوضچه‌های نگهداشت و مدیریت سیلاب با استفاده از سیستم‌های نوین هشداردهنده مدیریتی می‌باشد.

 

ششگل‌نژاد تصریح کرد: طرح جامع شبکه هدایت آب‌های سطحی برای بهره‌گیری از سیستم‌های ساماندهی و دفع آب‌های سطحی در کل سطح شهر مجموعا به طول حدود ۲۶ کیلومتر تهیه شده که فازهای نخست این طرح در خیابان‌های شهید عالمی، شهید باهنر و خیابان جانبازان اجرایی شده است. فاز دیگری از این طرح هم‌اکنون در بلوار شهید کلهر در حال اجراست که امیدواریم در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0