جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 297
  • کد خبر : ۴۲۷۰
خدابخش محمدزاده پودینه :
شهرقدس به یك نقشه جامع ترافیكی نیاز دارد
عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت : شهرقدس به یک نقشه جامع ترافیکی نیاز دارد.

خدابخش محمدزاده پودینه :

شهرقدس به یک نقشه جامع ترافیکی نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: شهرقدس به یک نقشه جامع ترافیکی نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، خدابخش محمدزاده پودینه در جلسه شورای اسلامی شهرقدس ضمن اعلام مخالفت شورای شهر با ساخت و ساز غیرمجاز، گفت: اعضای شورای چهارم با عملکرد خود ثابت کردند که کاملا با ساخت و ساز غیرمجاز مخالف هستند.

وی افزود: متاسفانه در سالهای گذشته ساخت و سازهای‌ غیر مجاز باعث ایجاد سکونت گاههای‌ غیر رسمی در شهر شده است و به تبع آن مشکلات بسیاری برای شهرداری بوجود آورد و شورا و شهرداری برای نجات منطقه مجبور به انجام اقداماتی شدند.

محمدزاده پودینه ادامه داد: در روز های گذشته خبر هایی‌ مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در برخی از نقاط شهر به گوش رسیده که از شهرداری انتظار داریم که به این مسئله رسیدگی نماید، همچنین در طرح های هادی و جامع شهر هیچ برنامه ایی برای صدور پروانه ساخت در این منطقه وجود ندارد ،امیدواریم در طرح تفضیلی این مقوله دیده شود.

پودینه همچنین در خصوص تقاطع غیر همسطح میدان قدس اظهار داشت: هر تقاطع غیر همسطحی نمی تواند ترافیک را برطرف نماید بلکه باید با مطالعات و بررسی کامل منطقه و نقشه ترافیکی به طرحی رسید که مناسب منطقه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر عنوان کرد: متاسفانه ما در شهرقدس یک نقشه جامع ترافیکی نیاز داریم و به صورت کامل به گره های ترافیکی شهر آشنا نیستیم.ابتدا باید چنین نقشه ایی تدارک ببینیم و با انتخاب هوشمندانه یک مشاور کارآمد و انجام مطالعات بیشتر طرح مناسب و در خور توجهی را  ارائه دهیم.
منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0