جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 268
  • کد خبر : ۴۲۷۴
معاون شهردار قدس :
نصب علائم راهنمایی مورد نیاز معابر به صورت جدی در حال پیگیری است
معاون خدمات شهر شهرداری قدس گفت: نصب علائم مورد نیاز معابر و خیابان های شهرقدس طبق هماهنگی های انجام شده به صورت جدی در حال پیگیری است.

معاون شهردار قدس :

نصب علائم راهنمایی  مورد نیاز معابر  به صورت جدی در حال پیگیری است

معاون خدمات شهر شهرداری قدس گفت: نصب علائم مورد نیاز معابر و خیابان های شهرقدس طبق هماهنگی های انجام شده به صورت جدی در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، رحیم اسدی در حاشیه بازدید از سطح شهر گفت: موضوعی که در آرامش و بهبود ترافیک میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد موضوع علائم رانندگی است که موجب آشنایی رانندگان با معبر مربوطه میشود.

وی افزود: در همین راستا یکی از موضوعاتی که به صورت جدی و مستمر در حال انجام آن هستیم بحث  بررسی معابر و احصاء نیازهای مرتبط با ترافیک در کنار دیگر امور محوله در حوزه خدمات شهر است چرا که در صورت عدم کار کارشناسانه امکان رخ دادن اتفاقاتی خارج از پیش بینی وجود دارد.

معاون خدمات شهر شهرداری قدس ادامه داد: بر همین اساس طبق هماهنگی های انجام شده با مجموعه مدیریت شهری و حمایت های شورای اسلامی شهر اقدامات اولیه از تیر ماه سال جار آغاز شد و تا هم اکنون در بسیاری از بلوار ها و معابر شهر که نیاز به نصب علائم رانندگی احساس میشود این مهم در حال صورت گرفتن است.

رحیم اسدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین با هماهنگی های انجام شده با معاونت فنی عمرانی شهرداری تمام بلوار ها و معابر تازه افتتاح شده مورد بررسی قرار گرفته شده است و با  تعاملی که با پلیس راهور شهرستان انجام خواهیم داد این معابر جدید نیز  مجهز به علائم راهنمایی رانندگی خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر در بلوار تولیدگران، خیابان شهید همدانی، خیابان مدافعان حرم، بلوار جمهوری ، بلوار امام زاده  ، جاده فتح، محور چیتگر، بلوار زیتون ، بلوار بهشت و بلوار شهدا  که عمدتا در قسمت شرقی شهرستان قدس قرار دارند علائم مورد نیاز نصب شده است و در ادامه، این موضوع به صورت کلی در سطح شهرقدس پیگیری و اجراخواهد شد.

معاون خدمات شهر شهرداری قدس در خاتمه متذکر شد : طبق بررسی های انجام شده و نیاز سنجی ها تا هم اکنون بیش از 500 تابلو در معابر مختلف نصب شده است که طبق برآورد های اولیه بازخورد خوبی را به همراه داشته است البته این گونه اقدامات خدمات شهر به جهت میزان گستردگی  مقداری زمان بر خواهد بود. البته با حمایت هایی که از سوی مجموعه مدیریت شهری صورت می گیرد  این امر با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.









منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0