پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 173
  • کد خبر : ۴۷۲۸
امام جمعه شهرستان قدس:
ملت انقلابی ما هرگز تسلیم تهدید ها و تحریمهای دشمنان نخواهد شد
امام جمعه شهرستان قدس گفت : ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر تهدیدها و تحریمهای دشمنان استوار و پابرجاست و هرگز تسلیم نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان قدس:


ملت انقلابی ما هرگز تسلیم تهدید ها و تحریمهای دشمنان نخواهد شد


 امام جمعه شهرستان قدس گفت : ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر تهدیدها و تحریمهای دشمنان استوار و پابرجاست و هرگز تسلیم نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس ،حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی، امام جمعه شهرستان قدس در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان که با حضور مسوولان و  اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد ضمن دعوت خود و حاضرین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد : تقوای الهی انسان را از شر بلایا و گرفتاری های روحی رهایی می بخشد و آدمی را در رسیدن به سر منزل مقصود که همان قرب الهی است هدایت و رهنمون می سازد.

امام جمعه شهرستان قدس با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: در سیره نبی مکرم اسلام(ص) و سخنان گوهربار آن حضرت اهتمام به عیادت از بیماران بسیار سفارش شده است.پیامبر خوبیها همواره توصیه می فرمودند که هرگاه مومنی در بستر بیماری افتاد، وی را رها نکنیم و از حال وی جویا شویم.

وی در پایان خطبه نخست نماز جمعه بیان کرد: سنت حسنه ی عیادت و مسائلی مانند آن از جمله صله رحم و کنار هم بودن، موجبات نزدیکی قلوب و در نتیجه وحدت جامعه اسلامی را فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی در آغاز خطبه دوم نماز ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه  و گسترده  مردم  ولایتمدار و  بصیر شهرستان قدس  در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن گفت: حضور گسترده ملت ولایتمدار و بصیر   ایران  اسلامی پاسخ کوبنده ای بود به یاوه گوئیهای دولتمردان امریکا و تمام دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران که مایه عزت نظام گردید.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به شرایط جوی حال حاضر کشور و سرمای هوا در روزهای اخیر مردم را به صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی دعوت  کرد و افزود : شایسته است که همه مردم با در نظر گرفتن ضرورت امر، به صرفه جویی مبادرت ورزند و به جای استفاده بی رویه از سوخت و انرژی خصوصا گاز طبیعی، از روش های گرمایشی بهتر و لباس گرم استفاده کنند  تا هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور با مشکل سوخت مواجه نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایستادگی ، مقاومت و خروش ملت ایران در مواجه با وقایع مختلف تاریخی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: تحریم ها، تهدید ها و یاغی گری های دشمنان قسم خورده انقلاب هیچ گاه این مردم را از نظام ناامید نمی کند و آنها نتوانسته اند مردم ما را تسلیم خواسته های شوم خود کنند. جواب مردم همواره در پاسخ به این عوامل کوبنده و پرشور بوده است و نمونه بارز آن را دنیا اخیراً در راهپیمایی میلیونی و گسترده 22بهمن مشاهده کرد.

میراحمدی در پایان به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی  پیرامون  موضوع  مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اشاره و فرمودند:  ملت ما با هم قهر نیستند که بخواهند با هم آشتی کنند و این را هم در راهپیمایی 22 بهمن اثبات کردند ،  البته  ملت ما با کسانی که فتنه 88 را براه انداختند قهرند و آشتی هم نمی کنند و لذا ملت  ایران یکزبان و یکدل کنار هم  حافظ نظام و رهبری نظام هستند .
منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0