جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 301
  • کد خبر : ۴۷۳۶
شورای اسلامی شهرقدس حامی ورزشكاران است
رئیس شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر نقش موثر ورزشکاران ملی در شناسایی شهر، گفت: شورای اسلامی شهرقدس همواره حامی ورزشکاران است.

شورای اسلامی شهرقدس حامی ورزشکاران است

رئیس شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر نقش موثر ورزشکاران ملی در شناسایی شهر، گفت: شورای اسلامی شهرقدس همواره حامی ورزشکاران است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، بهزاد هرمزی در سیصد و بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور محمد جواد حیدری قهرمان رزمی کار شهر قدسی برگزار شد، گفت:  در دوره چهارم شورای شهر، تمام تلاش اعضا برای پیشرفت ورزش شهر بوده است و اعضای شورا از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نکرده اند.

رییس شورای اسلامی شهرقدس بیان کرد: شورای اسلامی شهر قدس زمینه‌ های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی را فراهم نموده است و در سال‌های اخیر جوانان برومند این شهر در رشته‌های مختلف ورزشی و مسابقات متعدد مقام‌های پرافتخاری به دست آورده‌اند و در سطح جهانی، بین‌المللی و کشوری درخشیده‌اند.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری قدس تمام تلاش خود را برای ارتقا و حمایت از فعالیت‌های ورزشی به کار می‌گیرند تا شرایط درخشش ورزشکاران در سطوح مختلف فراهم آید.

لازم بذکر است  مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان اخیراً به میزبانی کشور ایتالیا  برگزار و محمد جواد حیدری در  وزن منفی  60کیلوگرم این رقابت ها با اقتدار قهرمان جهان شد و مدال خوش رنگ طلا را برای کشور و شهرستان قدس به ارمغان آورد.


منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0