جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 311
  • کد خبر : ۴۸۳۲
پیام تبریك شهردار قدس به مناسبت فرا رسیدن سال نو
شهردار قدس فرا رسیدن سال 1396 را تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار قدس به مناسبت فرا رسیدن سال نو


شهردار قدس فرا رسیدن سال 1396 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، محمد صادق کولیوند شهردار قدس با صدور پیامی حلول سال نو را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است :
 
"یا مقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

  به نام آفريننده زيباييها

بهار،نماد جلوه گاه الهی در بازآفرینش طبیعت است و نوروز،طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.

اینک که زمین و زمان جامه نو بر تن می کند و بهار طبیعت فرا می رسد،چه نیکوست که ما نیز بسان طبیعت بهاری شویم.از زمین بیاموزیم بخشندگی را و از زمان نو شدن را.غبار از دل بزداییم و کرامت و لطافت بهار رامیهمان سهم دلهایمان نماییم.

سالی که گذشت باخوبي ها و بدي ها،هر آنچه كه بود، برگي ديگر از دفتر روزگار ورق خورد ،برگ ديگري از درخت زمان بر زمين افتاد .اميد است در سال جديد نيز راه پر افتخار خدمتگزاري به مردم شريف و قدرشناس شهر قدس را با اتكال به الطاف بيكران الهي تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري مدظله العالی وبا معاضدت و همكاري همه جانبه سپري نمائيم.

اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشدو تقارن این ایام با بهار فاطمی که آبرو بخش بهار طبیعت است را به تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان شهر قدس،خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و همکاران  زحمت کش خود درمجموعه شهرداری قدس تبریک وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای همگان مسئلت می نمایم.


محمد صادق کولیوند
شهردار شهر قدس

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0