جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 597
  • کد خبر : ۴۹۱۲
رئیس شورای شهر همزمان با افتتاح آمفی تئاتر باغ ملی:
آینده ای روشن در انتظار شهر قدس است
رییس شورای اسلامی شهر قدس در آیین افتتاح و بهره برداری از بزرگترین آمفی تئاتر غرب استان تهران گفت : آینده ای روشن در انتظار شهر قدس است.

رئیس شورای شهر همزمان با افتتاح آمفی تئاتر باغ ملی:

آینده ای روشن در انتظار شهر قدس است

رییس شورای اسلامی شهر قدس در آیین افتتاح  و بهره برداری از  بزرگترین آمفی تئاتر غرب استان تهران گفت : آینده ای روشن در انتظار شهر قدس است. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس،بهزاد هرمزی در آیین افتتاح و بهره برداری از بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری غرب استان تهران و دومین آمفی تئاتر بزرگ کشور  که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران، نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس ،ائمه جماعات،خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و  دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: شهرقدس در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارد و  طی سی سال گذشته روند رو به رشدی را طی کرده است.

وی افزود: تبدیل روستا به شهر و سپس مکانی برای سکونت مهاجران از سراسر کشور موجب رشد سریع جمعیت در این منطقه شد ولی امکانات مورد نیاز این جمعیت تامین نشد.

هرمزی اظهار داشت: پس از تشکیل شورا و شهرستان شدن قدس مسئولان در تمامی ادوار تلاش همه جانبه ایی برای توسعه شهر آغاز کردند و با ادامه این روند آینده ای روشنی در انتظار این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: آمفی تئاتر باغ ملی حاصل تلاش اعضای شورا در همه ادوار و شهرداران مختلف است که حاصل این تلاش و کوشش در دوره چهارم به ثمر نشست، باشد که مورد قبول شهروندان قرار گیرد.
منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0