پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 281
  • کد خبر : ۴۹۶۵
در راستای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت صورت گرفت :
اعزام 250 دستگاه خودرو تاكسی و ون به ستاد انتخابات شهرستان قدس
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس از اعزام 250دستگاه خودرو تاکسی و ون به فرمانداری شهرستان در راستای برگزاری انتخابات خبر داد.

در راستای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت صورت گرفت :

اعزام 250 دستگاه خودرو  تاکسی و  ون به ستاد انتخابات شهرستان قدس 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس از اعزام 250 دستگاه خودرو تاکسی و ون به فرمانداری شهرستان در راستای برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس،اصغر چرمی با بیان این مطلب اظهار داشت : طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی فرمانداری شهرستان و مساعدت شهردار شهر قدس تعداد250 دستگاه خودرو تاکسی و ون در جهت برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و  تسهیل در امر حمل و نقل  صندوقها و جابجایی نیروی انسانی توسط این سازمان در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قدس  قرار گرفت.

وی افزود : این  تعداد  تاکسی  پیش از آغاز رأی گیری و از ساعت 5 صبح روز 29 اردیبهشت ماه  تا  پایان  شمارش آراء کلیه صندوقها و تحویل  این آراء به فرمانداری در اختیار شعب اخذ رأی ، هیئت  نظارت  و بازرسی ، هیئت اجرائی ، نیروی انتظامی  ،ناحیه مقاومت بسیج و ... قرار گرفتند . 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی  شهرداری  قدس  تصریح کرد : این سازمان  همچنین با  هدف دسترسی آسان رای دهندگان و به منظور حضور پر شور و حماسی مردم در پای صندوق های رای  با تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر  و شیفت بندی تاکسیداران در محل کار خود و ایستگاههای تاکسی سطح شهر اقدامات لازم در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی را بعمل آورد. 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0