جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 354
  • کد خبر : ۵۰۳۲
تمهیدات شهرداری قدس برای برگزاری باشكوه نماز عید سعید فطر
معاون خدمات شهری شهرداری قدس از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به همشهریان در روز عید سعید فطر خبر داد.

تمهیدات شهرداری قدس برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر

معاون خدمات شهری شهرداری قدس از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به همشهریان در روز عید سعید فطر خبر داد.
  
به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی و شهرداری قدس،رحیم اسدی با بیان این مطلب اظهار داشت : در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی شهرداری در سطح مناطق چهار گانه با محوریت هسته مرکزی شهر، محدوده مصلی بزرگ شهرستان قدس  تمهیدات لازم اندیشیده شده و ضمن پاکسازی شهری برنامه‌های لازم برای تامین ایمنی و حمل و نقل همشهریان صورت گرفته است.

وی افزود : در این خصوص کار کنترل تنظیف و مناسب سازی محیط شهری از طریق نصب پرچم،الوان ها و بنرهای متناسب با این ایام،نظافت و شستشو و لایروبی انهار و جوی های آب و آماده سازی محیط های پیرامون مساجد و مکان های برگزاری نماز عید بویژه مصلی بزرگ شهرستان و معابر و خیابان های منتهی به مصلی جهت برگزاری مطلوب تر  و با شکوه تر مراسم نماز عید فطر توسط پرسنل حوزه خدمات شهری قدس انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس تصریح کرد : در راستای تسهیل در عبور و مرور و انتقال بموقع شهروندان به محل مصلی جهت برگزاری نماز عید تدابیر لازم اندیشیده شده است و سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری قدس با تمام توان در خدمت شهروندان عزیز خواهند بود.

رحیم اسدی یادآور شد : همچین در جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان  نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در نقاط مختلف شهر بویژه در محل مصلی بزرگ شهر و خیابانهای منتهی به آن در قالب اکیپ های پیاده و خودرویی مستقر خواهند شد. 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0