جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 1290
  • کد خبر : ۵۰۳۶
تبریك رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس با انتشار پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به کارکنان خدوم شهرداری قدس و سایر شهروندان و هموطنان تبریک گفت.

تبریک رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس با انتشار پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به کارکنان خدوم شهرداری قدس و سایر شهروندان و هموطنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، در متن پیام تبریک احمد خراسانی  آمده است:

ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، مبارزه با نفس و تلاش برای درک هر چه بیشتر مفاهیم و معانی نیک انسانی و اخلاقی بار دیگر بر ما گذشت که در ماه مبارک رمضان سال 1396 نیز تولدی دیگر را در زندگی معنوی و مادی خود تجربه کرده باشیم. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک بندگی خداوند را پیشه کردند و توشه‌ای از تقوا برگرفتند و آخرت خویش را آباد کردند.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای دور کردن گناه و پلیدی از دل‌ها و جان‌ها است؛ امید که بتوانیم به یاری خداوند متعال برکت یک ماه بندگی را در تمام سال حفظ کنیم.

در این ماه کارکنان خدوم و شریف شهرداری قدس نیز به‌عنوان خدمتگزار با زبان روزه صادقانه تلاش کردند تا به بهترین شکل پاسخگوی شهروندان در امور شهری باشند و لبخند رضایت را بر چهره روزه‌داران بنشانند.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به همه مسلمین جهان به‌خصوص کارکنان شهرداری قدس، از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌کنم.
منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0