جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 353
  • کد خبر : ۵۱۴۹
مدیر اداره روابط عمومی شهرداری قدس مطرح کرد:
انتشار بیش از ۱۵۰۰ خبر از عملكرد مدیریت شهری قدس در سال95
مدیر اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس از انتشار بیش از 1500 خبر از عملکرد مدیریت شهری قدس طی سال 95 در رسانه های جمعی و سایت این شهرداری خبر داد.

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری قدس مطرح کرد :

انتشار بیش از ۱۵۰۰ خبر از عملکرد مدیریت شهری قدس در سال95

مدیر اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس از انتشار بیش از 1500 خبر از عملکرد مدیریت شهری قدس طی سال 95 در رسانه های جمعی و سایت این شهرداری خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ میثم آل حبیب صبح امروز(پنجشنبه)در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت : در سال ۹۵ و با تاکید مجموعه شهرداری به روابط عمومی نگاه علمی شد و در همین راستا روابط عمومی‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس با عملکردی منسجم و خلاق‌ به پوشش اخبار مدیریت شهری قدس پرداخت.

وی گزارشی از وضعیت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس ارائه کرد و گفت: تعداد کل اخبار تولید شده در روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس از تاریخ ۱۵ فروردین تا ۲۴ اسفند ۹۵، رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است که بسیاری از این اخبار در رسانه های جمعی و خبرگزاری های معتبر نیز بازنشر شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس ادامه داد: با احتساب اخبار تولیدی روابط عمومی و نیز خبرگزاری‌ها،رسانه ها و نشریات در سال ۹۵ بیش از ۱۵۰۰ خبر درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای مدیریت شهری است.

مدیر روابط عمومی‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس گفت: اعتقاد ما این است که باید روابط عمومی دو طرفه باشد، یعنی همان طور که در ارائه عملکرد مدیریت شهری موفق عمل می کند، در دریافت مطالب مردمی و بازخوردهای عملکرد مدیریتی نیز عملکردی قابل دفاع داشته باشد.
منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0