جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 455
  • کد خبر : ۵۹۱۳
به میزبانی شهرداری قدس برگزار شد
جلسه بازرسین فرمانداری های شهرستانهای استان تهران در شهرداری قدس
جلسه بازرسین فرمانداری های شهرستانهای استان تهران به میزبانی شهرداری قدس برگزار شد.

به میزبانی شهرداری قدس برگزار شد

جلسه بازرسین فرمانداری های شهرستانهای استان تهران در شهرداری قدس

 جلسه بازرسین فرمانداری های شهرستانهای استان تهران به میزبانی شهرداری قدس برگزار شد .   

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، آخرین جلسه مسئولین بازرسی فرمانداری های شهرستانهای استان تهران در سال 96 با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مدیر کل اداره بازرسی استانداری تهران ، معاونین، شهردار قدس و مسئولین بازرسی فرمانداری های شهرستانهای استان تهران پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار شد.

مسعود مختاری شهردار قدس در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به اهمیت و جایگاه بازرسین در ادارات اظهار داشت: کار بازرسی برای مجموعه ی مدیریت کاری تخصصی و بسیار مهم است مخصوصا در بدنه ی شهرداری که میتواند یکی از اهرم های بسیار قدرتمند در اصلاح امور در جهت کمک به مردم و رفع مشکلات آنها باشد.

وی افزود: خیلی ها تصور می کنند که بخش رسیدگی به شکایات مردمی امری غیر ضروری و کم اهمیت است و خودشان را کنار می کشند در صورتی که به این شکل نیست، باید طوری عمل شود که ارباب رجوع در مراجعه به اداره مربوطه و وصول شکایت خود به این احساس دست یابد که یک گوش شنوایی در آن مجموعه وجود دارد که کارش را پیگیری میکند.

شهردار قدس تصریح کرد: موضوع مهم دیگیری که همواره در گفتگوهای خود با بازرسین مطرح کرده ایم این است که باید همواره در معرض دید باشیم تا تخلفی صورت نگیرد.

مختاری یادآور شد: اگر به موقع در صحنه حاضر باشیم و از وقوع تخلف جلوگیری کنیم، هم فرد متخلف دچار عقوبت نمیشود و هم یک کاری انجام شده است که رضای خداوند را به دنبال خواهد داشت.

مدیریت شهری قدس در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مدیرکل بازرسی استانداری تهران در سمت جدید خود گفت: امیدواریم با حضور جنابعالی شاهد تحولات بسیار خوب و مفیدی در بدنه بازرسی باشیم؛ نگاه شما به مسئله بازرسی و دستگاه ها کمک و یاری رسانی است که ماهم در مقام شهردار، فرماندار و مسئول بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف اداره بازرسی در مجموعه مدیریت کلان کمک حال شما باشیم و قدم های مثبتی را برداریم.

گفتنی است در ادامه ی این جلسه برنامه های کمیته های ستاد هماهنگی سفر های نوروزی در استان با حضور معاونین مدیرکل  بازرسی و مسئولین بازرسی های فرمانداری ها مطرح و در مورد آن تصمیم گیری شد.

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0