جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 322
  • کد خبر : ۵۹۶۵
مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری قدس:
تحقق برنامه ریزی ها مستلزم اقدامات عملی و پرهیز از شعار زدگی است
مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری قدس ضمن تشریح برنامه های این سازمان در سال جاری گفت: تحقق برنامه ریزی ها مستلزم اقدامات عملی و پرهیز از شعار زدگی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری قدس:

تحقق برنامه ریزی ها مستلزم اقدامات عملی و پرهیز از شعار زدگی است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری قدس ضمن تشریح برنامه های این سازمان در سال جاری گفت: تحقق برنامه ریزی ها مستلزم اقدامات عملی و پرهیز از شعار زدگی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، علی اصغر امیریان مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری قدس در جلسه شهردار با معاونین حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس ضمن تشریح برنامه های این سازمان در سال جاری اظهار داشت: بازسازی اتوبوس های فرسوده را در دستور کار داریم که هزینه ای بالغ بر 10میلیارد ریال برای این کار پیش بینی شده است.

وی افزود: در سال جاری هوشمند سازی اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز انجام خواهد شد که در این راستا بحث کارت بلیط و بحث تجهیز ناوگان به  GPS مطرح است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار به تغییر مکان ترمینال مسافربری اشاره کرد و گفت:زمین جدید پایانه مسافربری در حال آماده سازی است که بر همین اساس مقرر شد، معاونت فنی و عمرانی در این مکان دسترسی لازم را برای ورود و خروج ناوگان مسافری ایجاد کند،فعلا امکانات آنچنانی مورد نیاز نیست و فقط باید یک زیر سازی مناسب انجام شود تا بتوانیم کم کم ترمینال را به مکان جدید انتقال دهیم البته مکاتباتی هم با اداره راه انجام شده تا حریم آن مشخص و دیوارکشی انجام شود.

امیریان تصریح کرد: اقدام بعدی بحث طرح توسعه جایگاه CNG قدس2 است که در مجاورت شرکت نفت پارس قرار دارد.در واقع این جایگاه به 2جایگاه تبدیل خواهد شد که با توجه به فضایی که داریم هم منجر به افزایش درآمد می شود و هم بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فراهم می شود. همچنین استاندارد سازی جایگاه قدس1 را در دستور کار داریم که هم اکنون در حال اجرا است.

وی از اجرای تست مخازن CNG تاکسی ها خبرداد و افزود:این اقدام در جهت حفظ امنیت ناوگان تاکسیرانی بسیار ضروری است که در اولویت برنامه ها قرار خواهد اشت.همچنین در راستای ساماندهی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس طرح بهینه سازی سایه بان های ایستگاه های موجود در شهر را با جدیت دنبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار اظهار داشت:در سال جاری شرکت های حمل و نقل و سرویس مدارس نیز ساماندهی خواهند شد تا خدمات مطلوب تری را به شهروندان ارائه دهند.از دیگر برنامه های در دست اقدام، طرح ساماندهی خودروهای دیزلی مسافربری در سطح شهر است که باید در سامانه سوخت ثبت نام شوند، بخشی از آنها ثبت نام شده و بخش دیگر نیز باید به اتمام برسد.همچنین ساماندهی وانت بار ها و شرکت های فعال در مسیرهای برون شهری انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار با بیان اینکه دیگر برنامه ها از جمله سرویس دهی مراسمات مختلف و جابجایی شهروندان و سایر ادارات و...نیز طبق روال عادی انجام خواهد شد افزود: با توجه به اینکه این ادغام و تشکیل سازمان حمل و نقل مسافر و بار در اواخر سال گذشته صورت گرفته است، موضوعی که اکنون در اولویت قرار دارد استقرار پرسنل این سازمان در یک ساختمان است تا بتوانیم مدیریت واحد را به صورت مطلوب اعمال کنیم.

امیریان تحقق برنامه ریزی ها را مستلزم اقدامات عملی و پرهیز از شعار زدگی دانست و گفت:از شهردار محترم  و اعضای محترم شورای شهر بابت تعامل مطلوب و تصویب بودجه مناسب برای حوزه خدمات شهری کمال تشکر را دارم. 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0