پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 476
  • کد خبر : ۵۹۶۹
نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس :
ایجاد شكاف میان مردم و مسئولین در دستور كار دشمنان نظام قرار دارد
نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت : دشمنان نظام و انقلاب با غبار آلود کردن فضای کشور سعی در ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین دارند.

نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس :

ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین در دستور کار دشمنان نظام قرار دارد

نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت : دشمنان نظام و انقلاب با غبار آلود کردن فضای کشور سعی در ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس،محمد محمودی شاهنشین در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز که شب گذشته  با حضور مسئولان شهرستان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت : جانبازان یادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس هستند که هرکدام یک کتابچه خاطرات از زمان جنگ و دفاع از خاک و ناموس میهن در سینه دارند که گاها در تنهایی و خلوت خود با یادآوری آن لحظات باشکوه مبارزه به شوق دیدار با رفقای شهید خود با خدای خود نجوا می کنند.

وی افزود : بزرگترین افتخار جانبازان سرافراز این است که رهبر و مقتدای آنها یعنی مقام معظم رهبری مدظله العالی خود یک جانباز است؛رهبر فرزانه ای که در دنیا بواسطه درایت،شجاعت افکار بلند،اخلاق و اتصال به معنویت همردیفی ندارد.

 نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پاسدار گفت : این سبز قامتان عرصه جهاد و شهادت همواره با اقتدار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در خط مقدم مبارزه با استکبار و دشمنان نظام و انقلاب به اهتزاز درآورده اند و در راه دفاع از حریم و کیان کشور از هیچ نوع کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

محمد محمدی شاهنشین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان نظام جهت ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولین یادآور شد : آنها یکی از راه‌های ضربه زدن به انقلاب اسلامی را، ایجاد اختلاف میان مسئولین می‌دانند، ایجاد شکاف و اختلاف میان مسئولین نظام و مردم هم یکی دیگر از راه‌هایی است که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از آن بهره می‌برد.

وی تصریح کرد :  مسئولین در هر رده‌ای که هستند، وظیفه اصلی و مهم آنها اداره کشور و خدمت‌رسانی به مردم است، در حالی که دیده می‌شود انرژی برخی از قوا صرف طرح اختلافات و جدال و بحث بر سر موضوعاتی کم‌اهمیت یا حتی با اهمیت می‌شود و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود این مساله را به مسئولان امر گوشزد کرده اند.

نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : کشور با مشکلاتی روبرو است، اما افق آینده کشور روشن است، این آینده درخشان و امیدی که به آن وجود دارد، دور هم نیست، بلکه نزدیک است و برای این که امیدی که در جامعه وجود دارد به یأس تبدیل نشود، یکی از ابزارهای آن دوری از اختلافات در صحن علنی جامعه است.

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0