جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 365
  • کد خبر : ۶۰۱۲
به مناسبت 27 اردیبهشت؛
اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان قدس برگزار شد
به مناسبت 27 اردیبهشت، اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد.

به مناسبت 27 اردیبهشت؛

اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان قدس برگزار شد

به مناسبت 27 اردیبهشت، اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهر قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، با حضور مدیران،کارشناسان،دانشجویان و استادان،اندیشمندان و فعالان عرصه روابط عمومی اولین همایش ارتباطات و روابط عمومی پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد.

دکتر مهدی فتح الله رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در این همایش ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: ارتقای اهمیت و جایگاه روابط عمومی و استفاده بهینه از توانمندی­ها و ظرفیت های آن در جامعه کنونی مستلزم ایجاد امکانات، تسهیلات و تجهیزات مناسب خصوصاً از لحاظ منابع و مآخذ علمی به روز می­باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس افزود :  در دنیای پیچیده و رقابتی امروز که بسیاری از آن به عنوان عصراطلاعات و ارتباطات یاد می کنند، دیگر هیچ سازمانی بدون وجود یک «نظام ارتباطی» مؤثر، نمی تواند به حیات و پویایی خود ادامه دهد.

مهدی فتح الله تصریح کرد : امروزه روابط عمومی ها، چشم سازمان هستند برای بهتر دیدن، گوش سازمان هستند برای بهتر شنیدن و زبان سازمان هستند برای بهتر سخن گفتن و این اصل که سرنوشت سازمان ها در دست روابط عمومی هاست امروز به عنوان یک اصل مقبول و شناخته شده است.

وی یادآور شد : در جامعه کنونی نقش ما  این است که بستری برای تعامل در جهت علم و دانش، اشتغال، توسعه و تجارت ایجاد کنیم و با استفاده از ظرفیت های موجود و با در نظر گرفتن موانعی که در پیش است و برطرف سازی هوشیارانه آن این مسیر رشد و تعالی را هموار سازیم.

سخنرانی فرماندار شهرستان قدس،تقدیر از خانواده شهید قربانی، شهید شاخص روابط عمومی کشور و اهدای لوح و تندیس ویژه همایش به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی های برتر شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0