جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 369
  • کد خبر : ۶۰۷۲
رییس کمیسیون اصناف شورای اسلامی شهر قدس
كمیسیون اصناف شورای اسلامی شهر قدس برگزار می كند
رییس کمیسیون اصناف،صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس از برگزاری همایش تقدیر از کارآفرینان زن نمونه (سرپرست خانوار) خبر داد.

کمیسیون اصناف شورای اسلامی شهر قدس :

همایش تقدیر از کارآفرینان زن نمونه (سرپرست خانوار)

رییس کمیسیون اصناف،صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس از برگزاری همایش تقدیر از کارآفرینان زن نمونه (سرپرست خانوار) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، حسین چناقچی در جلسه کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت ها که با حضور اعضای کمیسیون،نمایندگان ادارات از جمله خدمات شهر، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، فرمانداری، بسیج و اتاق اصناف گفت: این جلسه با محوریت هم اندیشی و برنامه ریزی جهت برگزاری همایش تقدیر از کارآفرینان زن نمونه (سرپرست خانوار)،گرامیداشت روز اصناف و همچنین روز صنعت برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به شعار سال، به استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: نقش اصناف و صنعتگران در این زمینه و همچنین رشد اقتصاد و اشتغال و حضور در عرضه های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد این کمیسیون ارائه داد.

در ادامه هر یک از حاضرین در مورد موضوع این گردهمایی صحبت کرده و گفت: ما در این کمیسیون به صورت جدی پیگیر مصوبات تا حصول نتیجه نهایی هستیم.

چناقچی در خصوص همایش کارآفرینان زن نمونه،گفت: این همایش با همراهی شورای اسلامی شهر، فرمانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس و اتاق اصناف در سالن بانوان قدس برگزار و طی آن از کارآفرینان زن نمونه شهر(سرپرست خانوار) تجلیل و تقدیر می شود.

منبع خبر
روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0