پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 286
  • کد خبر : ۶۰۷۹
شهردار قدس
بخشی دیگر از بلوار مبارزان تعریض شد/ تعریض معابر سطح شهر ادامه می یابد
مسعود مختاری : بهسازی معابر سطح شهر جهت تسهیل تردد شهروندان در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد.

شهردار قدس:

بخشی دیگر از بلوار مبارزان تعریض شد/ تعریض معابر سطح شهر ادامه می یابد

شهردار قدس با اشاره به اجرای بدون توقف توافق و تملکات در معابری که در طرح تعریض قرار دارند، گفت: تعریض معابر سطح شهر در نقاط مختلف با جدیت در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری با بیان اینکه بهسازی معابر سطح شهر جهت تسهیل تردد شهروندان در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری قدس پیوسته با مالکان حقیقی و حقوقی املاک معارض که در طرح تعریض معابر قرار گرفته اند در حال همکاری و تملک جهت اجرای تعریض معابر در نقاط مختلف شهر می باشد.

وی بهسازی معابر سطح شهر و تسهیل تردد شهروندان با اجرای تعریض در معابری که دارای گره ترافیکی هستند را دارای اهمیت بسیاری دانست و اظهار داشت: تعریض آخرین بخش از بلوار مبارزان شهرک کاووسیه در لاین شمالی این بلوار، حد فاصل خیابان آیت الله طالقانی تا تقاطع خیابان صنعت نفت در محدوده منطقه یک شهرداری قدس با همکاری اداره آموزش و پرورش در حال اجرا می باشد.

شهردار قدس ادامه داد: با توافق صورت گرفته با مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس، تملک بخشی از مدرسه شهدای کاووسیه و سالن ورزشی تختی به مساحت 672 مترمربع انجام و با اجرای عملیات تخریب، عقب نشینی، دیوار کشی، جدولگذاری و پیاده روسازی، این بخش از بلوار جهت استفاده عمومی به معابر و شوارع عمومی شهر اضافه خواهد شد.

منبع خبر
روابط عمومی شورای اسلامی وشهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0