پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 336
  • کد خبر : ۶۱۳۰
بازدید شهردار قدس از نمایشگاه اوج هنر
مسعود مختاری شهردار قدس از نمایشگاه طراحی و نقاشی اوج هنر بازدید کرد.

بازدید شهردار قدس از نمایشگاه اوج هنر

مسعود مختاری شهردار قدس از نمایشگاه طراحی و نقاشی اوج هنر بازدید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری شهردار قدس پیش از ظهر امروز با حضور در نمایشگاه طراحی و نقاشی اوج هنر ضمن بازدید از آثار هنرمندان نقاش و طراح شهر قدسی از نزدیک با این هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

وی بر ضرورت توجه ویژه مسئولین به مقوله فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت : هنر از ابتدای تاریخ نقش برجسته ای در شکل گیری حیات مدنی بشریت داشته و این تاثیر نیز روز به روز پررنگ تر شده است؛ زبان هنر، زبانی است که بر عمق جان ها اثر می گذارد و می تواند انسان و جامعه را دچار تحول کند.

شهردار قدس با اشاره به نقش برجسته هنر در زندگی شهروندی و مدیریت شهری یادآور شد : رخداد های فرهنگی و هنری که در شهر به وقوع می پیوندد همچون آئینه ای است که هویت شهر در آن متجلی شده و  شخصیت شهر را می سازند.

 مختاری افزود : هنر و هنرمند  در قبال شهر و جامعه خود مسئولیت دارد و باید به نوعی برای ایفای این مسئولیت فکر کند واگر بخواهیم فضایی ایجاد کنیم که شهروندان بتوانند از همه استعدادها و توانایی های خود بهره ببرند و این استعدادها را به نفع خود و جامعه شکوفا کنند، این هنر است که می تواند به شهروندان کمک کند.

گفتنی است نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی اوج هنر به همت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار و آثار هنری 43 نفر از هنرمندان  شهر قدس در آن به نمایش گذاشته شده است.این نمایشگاه از 15 لغایت 25 تیرماه سال جاری از ساعت15 الی 20شب در محل خیابان آزادی،روبروی خیابان طالقانی،کوچه پانزده خرداد میزبان علاقمندان و مشتاقان فرهنگ و هنر خواهد بود.

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0