جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 293
  • کد خبر : ۶۱۳۴
معاونت خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد
احداث 25 ایستگاه اتوبوس مدرن در سطح شهر/ نصب تابلوهای تبلیغاتی رایگان برای شهروندان
معاون خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه یکی از موانع حفظ زیبایی منظر شهری وجود زوائد بصری در تمام نقاط شهر است، از نصب تابلوهای تبلیغاتی رایگان و 25 ایستگاه اتوبوس مدرن در سطح شهر خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد

احداث 25 ایستگاه اتوبوس مدرن در سطح شهر/  نصب تابلوهای تبلیغاتی رایگان برای شهروندان

 معاون خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه یکی از موانع حفظ زیبایی منظر شهری وجود زوائد بصری در تمام نقاط شهر است، از نصب تابلوهای تبلیغاتی رایگان و 25 ایستگاه اتوبوس مدرن در سطح شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمید کاظمی صیاد با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی معاونت خدمات شهری در بحث زیباسازی، وجود زوائد بصری در سطح شهر است، اظهار داشت: این زوائد بصری شامل  دیوارنویسی، تابلوهای عمود بر پیاده‌رو، سد معبر با وسائل گوناگون و... است که واحد زیباسازی باید وقت و هزینه زیادی را برای پاکسازی و جمع‌آوری آن صرف کند. بنابراین از شهروندان فهیم تقاضا داریم ما را در آراستن و پیراستن سیما و منظر شهر یاری رسانند. با این حال حذف و پاکسازی زوائد بصری در سطح شهر با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه زیباسازی منظر شهری، تشریح کرد: توجه به ارزش‌ها و مفاهیم دینی و ملی در کانون اقدامات حوزه زیباسازی قرار دارد، بر همین اساس نقاشی تصاویر چهره شهدای گرانقدر شهرقدس با هدف معرفی و تجلیل از مقام شامخ آنها در چند نقطه از شهر انجام شده است که این روند همچنان ادامه خواهد یافت. در همین راستا، نقاشی تصاویر چهره‌های شهیدان حمیدی در خیابان شورا، شهیدان یعقوب‌علی مهدی‌خانی، صابر منتخبی و حسین علی‌محمدی در ابتدای خیابان طالقانی، همچنین شهید رجایی و شهید باهنر بر دیوار فرمانداری شهرستان طراحی و اجرا شده است.‌

معاون خدمات شهری شهرداری قدس افزود: طرح یادمان شهدای محله از دیگر طرح‌های در دست اجرا خواهد بود که بر اساس آن یادمان شهدای هر محله در ورودی مساجد محلات قرار می‌گیرد که اقدامی ارزنده در شناساندن شهدای هر یک از محلات به مردم و بویژه نسل جوان و نوجوان امروز است.

کاظمی صیاد در ادامه از نصب تابلوهای تبلیغاتی رایگان برای شهروندان در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که بیشترین نقش را در برهم زدن نظم و زیبایی چهره شهر دارد چسباندن برگه‌های تبلیغاتی صنوف مختلف بر در و دیوار سطح شهر است.  این موضوع ما را بر آن داشت تابلوهای تبلیغاتی رایگان را در تمام نقاط شهر با اولویت معابر اصلی نصب کنیم که از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنم جهت حفظ زیبایی شهر از چسباندن موارد تبلیغاتی خود در مکان‌هایی غیر از تابلوهای یادشده، اجتناب کنند.

احداث ایستگاه‌های اتوبوس مدرن با استاندارد جهانی دیگر پروژه‌ای بود که معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد. در همین رابطه، کاظمی صیاد توضیح داد: این ایستگاه‌ها که جایگزین ایستگاه‌های قبلی خواهد شد، از طراحی جدید و زیبا و امکاناتی همچون جایگاه ویژه افراد معلول بهره می‌برد. هم‌اکنون یکی از این ایستگاه‌ها در روبروی دانشگاه آزاد احداث شده و مجموعا در 25 نقطه از شهر شاهد استقرار این ایستگاه‌ها که در واقع ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در آن تجمیع می‌شود، خواهیم بود.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای طرح سفال برجسته شهرقدس قدیم (قنات قدیم) در ابتدای خیابان امام سجاد(ع) و نصب المان تلویزیون قدیمی که در واقع یک آکواریوم بزرگ شهری با سیستمی پیشرفته و به‌روز است، از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری در حوزه زیباسازی سیما و منظر شهری خواهد بود.

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0