جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 225
  • کد خبر : ۶۲۸۷
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس :
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت جوانان این مرز و بوم است
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت جوانان این مرز و بوم است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس :

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت جوانان این مرز و بوم است

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس،ابوطالب آذربرا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هفته دفاع مقدس خون‏‌های پاک و مقدسی را به یاد ما می‌آورد که پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ریخته شد تا این شجره طیبه بیش از پیش بارور شود.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: رزمندگان اطاعت را عین عبادت می‌دیدند و در تبعیت از ولی فقیه پیشتازی می‌کردند، امروز میراث‌داران هشت سال خون و حماسه عزت جهاد با دشمن را با ذلت در کنج خانه نشستن عوض نمی‏‌کنند، ایستادگی پایمردان ایرانی در دفاع از دین و کشور خود نشستگان تاریخ را در حفظ آرمان‌های ولای انسانیت به تکاپو واداشت و این پیام بزرگ دفاع مقدس ملت ایران بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی و ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس  گفت: دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن نقش بی‌بدیلی در استوار ساختن ستون‌های انقلاب داشت، بنابراین لزوم انتقال ارزش‌های والای ایثار و شهادت به نسل جوان در شرایط کنونی بیش از پیش ضروری است.

وی ادامه داد: ما امروز مدیون مجاهدت‌های شهیدان گران‌مایه و ایثارگران سرافراز هستیم و وظیفه داریم تا با نهایت توان و ظرفیت، نسبت به ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی تلاش کنیم.

 آذربرا در پایان با تأکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس، متذکر شد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قدس نیز با تدوین ویژه‌برنامه‌های مختلف در راستای اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش خواهد کرد تا ایمان، ایثار و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بیش از پیش در بین آحاد جامعه تبیین نماید.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0