پنج‌شنبه, 20 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 212
  • کد خبر : ۶۵۲۳
رئیس شورای اسلامی شهرقدس:
طرح جمع آوری فروشندگان مواد مخدر ادامه خواهد داشت
نقی علی وند رئیس شورای اسلامی شهرقدس در رابطه با طرح ضربتی جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر گفت: پیرو شکایات شهروندان شهرقدس مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در برخی نقاط شهر و سلب آسایش و امنیت، به تبع این مطالبه مردمی از نیروی انتظامی خواستار شدیم که برای این موضوع تدبیری فوری اتخاذ کند.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس:

طرح جمع آوری فروشندگان مواد مخدر ادامه خواهد داشت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس، نقی علی وند در رابطه با طرح ضربتی جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر گفت: پیرو شکایات شهروندان شهرقدس مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در برخی نقاط شهر و سلب آسایش و امنیت، به تبع این مطالبه مردمی از نیروی انتظامی خواستار شدیم که برای این موضوع تدبیری فوری اتخاذ کند.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس در ادامه افزود: طی اطلاع فرمانده نیروی انتظامی این طرح اعلام و طرح بسیار مناسبی صورت گرفت که تعداد ۱۲ فروشنده و مصرف کننده مواد مخدر در میدان قدس و چندین فروشنده در پارک مدنی دستگیر شد‌ که امیدواریم که به همت نیروهای تلاشگر نیروی انتظامی این نوع طرح ها ادامه پیدا کند.

علی وند بیان داشت: درصد توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر نسبت به سال گذشته با کاهش روبه رو بوده و البته آمار مواد مخدر کشف شده بیشتر از سال های قبل است و به طور کلی وضعیت شهرقدس نسبت به سال گذشته از نظر موضوع مواد مخدر مطلوب تر است.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0