جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 462
  • کد خبر : ۶۶۶۰
شهردار قدس:
هدف گذاری 16 پروژه برای افتتاح در دهه فجر؛ تجلی جهاد عمرانی شهرداری قدس است
مسعود مختاری شهردار قدس، از هدف گذاری 16 پروژه در زمینه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و بهسازی فضاهای شهری برای افتتاح در دهه فجر سال جاری خبر داد.

شهردار قدس:
هدف گذاری 16 پروژه برای افتتاح در دهه فجر؛ تجلی جهاد عمرانی شهرداری قدس است 

مسعود مختاری شهردار قدس، از هدف گذاری 16 پروژه در زمینه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و بهسازی فضاهای شهری برای افتتاح در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویتهای مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید بر اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت زیرساخت‌های عمرانی معطوف شده بود که افتتاح و بهره برداری از 28 پروژه عمرانی شاخص و حائز اهمیت در هفته دولت سال جاری گویای عزم راسخ و اهتمام این مجموعه در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و تحقق مطالبات به حق ایشان و دستیابی به توسعه پایدار شهر قدس است.

شهردار قدس، افزود: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است، در ماه‌های منتهی به دهه فجر روند اجرایی کم سابقه‌ای در اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی سطح شهر شاهد هستیم تا شهروندان از دستاوردها و برکات این دهه بهره مند گردند. 

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در زمینه های فرهنگی، فضای سبز، ورزشی، خدمات شهری اجرایی می شوند، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود فضاهای سبز و ورزشی در سطح شهر پروژه هایی چون فاز نخست بوستان مسافر، فاز اول بوستان حنانه، فاز اول بوستان بانوان و ساماندهی و بازسازی فاز نخست بوستان آزادگان در حال اجرا می باشد که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسند.

مختاری در ادامه بیان داشت: در زمینه فرهنگی نیز با توجه به لزوم گسترش و توسعه مراکز فرهنگی، این شهرداری احداث و توسعه فرهنگسراها را با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح علمی- فرهنگی جامعه در دستور کار خود قرار داده است. 

شهردار قدس به پروژه های فرهنگی هدف گذاری شده برای افتتاح در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: احداث خانه فرهنگ استقلال با مساحت زیربنا 950 متر مربع در دو طبقه 450 متری، احداث خانه فرهنگ شهید عزیزی با 1600 متر مربع زیربنا در 272 متر مربع زمین در 5 طبقه و نیم از جمله پروژه های فرهنگی در حال اجرا می باشند.

وی افزود: به منظور ترویج و توسعه امر ورزش و افزایش سرانه ورزشی در شهر، ساخت سوله کشتی در 2 بخش شامل سالن با مساحت 1342 متر مربع و با گنجایش 1200 نفر تماشاچی و 3 عدد تشک کشتی استاندارد و بخش اداری به مساحت 390 متر مربع در حال اجرای عملیات عمرانی برای افتتاح در دهه فجر می باشد.

مختاری با اشاره به اتمام بنای یادبود شهدای گمنام و افتتاح المان میدان 9دی، گفت: فاز اول جاده کوشان طیور با مساحت 4200 متر مربع شامل زیرسازی، بتن ریزی، لکه گیری و اجرای آسفالت و جدولگذاری، تعریض خیابان مبارزان و دیوار مدرسه و احداث آبخوری و سرویس بهداشتی مدرسه نیز در دست اجرا می باشد.

شهردار قدس، اظهار داشت: آسفالت ده ها معبر از معابر اصلی و فرعی سطح شهر، کفپوش پیاده روها و رفیوژهای بلوارهای سطح شهر در بلوارهای سطح شهر نظیر مصلی، 45 متری کلهر، امام حسین(ع)، سی متری شهدا- بلوار نسترن با مساحت بالغ بر 10 هزار متر مربع، روشنایی معابر در بلوار امام حسین (ع) تا ابتدای شهدای اصناف، تخریب و بازسازی انهار فرسوده ده ها معبر، جدولگذاری و آسفالت بتنی معابر صنوف خودرویی از جمله دیگر اقدامات این شهرداری است که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مختاری ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح پروژه های عمرانی متعدد در زمینه های  فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، خدماتی در سطح شهر به عنوان نمونه ای از دستاوردها و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی کارنامه درخشانی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ارائه دهیم که به یقین این اقدامات علاوه بر تقویت زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، فضای سبز و ارتقای سرانه های عمومی گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری نیز خواهد بود و زمینه ارتقای سطح رفاه عمومی شهروندان و جلب رضایتمندی ایشان را فراهم خواهد کرد.


 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0