جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 461
  • کد خبر : ۶۷۶۸
در پی تقدیر دفتر امور شهری و شوراها از مسعود مختاری:
تبریك چناقچی برای كسب رتبه دوم استان تهران در زمینه پیاده سازی الگوی ارائه شده مدیریت شهری در شهر قدس
حسین چناقچی ضمن اشاره به تقدیر مسعود مختاری و مجموعه مدیریت شهری قدس گفت: تمشیت امور با تقویت و حضور نیروهای کاردان، متعهد و مجرب همراه با تدين، تخصص و هوشیاری، قوت می یابد.

در پی تقدیر دفتر امور شهری و شوراها از مسعود مختاری:

رتبه دوم شهر قدس در پیاده سازی الگوی ارائه شده مدیریت شهری در استان تهران/ تبریک چناقچی برای کسب رتبه دوم استان تهران در زمینه پیاده سازی الگوی ارائه شده مدیریت شهری در شهر قدس

حسین چناقچی، رئیس شورای شهرستان قدس در پی تقدیر دفتر امور شهری و شوراهای استان تهران از شهردار قدس، ضمن صدور پیام تبریک، به بیان نظراتش در این خصوص پرداخت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حسین چناقچی ضمن اشاره به تقدیر مسعود مختاری و مجموعه مدیریت شهری قدس گفت: تمشیت امور با تقویت و حضور نیروهای کاردان، متعهد و مجرب همراه با تدين، تخصص و هوشیاری، قوت می یابد.

وی افزود: در سال گذشته پروژه های همزمان بی شماری در همه زمینه ها کلید خورد که با سرعت چشمگیری شاهد پیشرفت آنها بودیم که حدود ۴۰ پروژه شهری در یکسال و ۸۲ پروژه در ۱۴ ماه محصول همت والای مسئولان شهر است که در این ارزیابی یکی از نمودهای آن ظهور و بروز پیدا کرد و این دستاورد را از سوی مجموعه مدیریت شهری به همه مردم فهیم شهر قدس تقدیم می نماییم.

بنا بر این گزارش، رحيم سلیمانی راد مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در این تقدیر نامه، از توانمندی های مدیریتی که با هدف ایجاد انگیزه خدمت رسانی به مردم شریف شهر قدس اندیشمندانه اهتمام ورزیده شده است تقدیر کرد‌.

لازم بذکر است، این تقدیر با توجه به ارزیابی سال ۱۳۹۶ و ثمره نتایج کارگروهی کارشناسان استانداری تهران، حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی (دفتر امور شهری و شوراها) و در اجرای الگوی ارائه شده از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صورت پذیرفته است که با کسب معدل ۷۱٫۸۵ در بین شهرداری های درجه ۸، ۹ و ۱۰ (گروه A) استان تهران از نظر عملکردی به عنوان رتبه دوم، توسط مجموعه مدیریت قدس کسب شده است.

حسین چناقچی بیان داشت: مسلما رشد و توسعه شهر در گرو همدلی و همکاری مسئولان شهری است و کسب مقام دوم در زمینه پیاده سازی برنامه های راهبردی و الگوهای صحیح مدیریتی دستاورد بزرگی است که مرهون یکپارچگی و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری است که در راس آنها مسعود مختاری شهردار توانمند و دلسوز قدس قرار دارد، اینجانب به نمایندگی از مردم فهیم شهر قدس از تمامی پرسنل و شهردار محترم که این دستاورد ها حاصل زحمات شبانه روزی آنهاست صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0