جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 254
  • کد خبر : ۶۷۷۰
عضو شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد:
شهردار رفع گره های ترافیكی شهر را در بودجه لحاظ نماید
عضو شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد: شهردار رفع گره های ترافیکی شهر را در یکی از سرفصل های بودجه سال آینده لحاظ نماید. حسن چیوایی گفت: مسئولیت مدیریت شهر‌ها با وجود مشکلات و معضلات فراوان آن اعم از تامین منابع مالی، انضباط شهری، حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا و ترافیک برعهده شهرداری ها است، بی تردید نقش شهرداری‌ها در آرامش و آسایش مردم بسیار پر رنگ است.

عضو شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد:

شهردار رفع گره های ترافیکی شهر را در بودجه لحاظ نماید

عضو شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد: شهردار رفع گره های ترافیکی شهر را در یکی از سرفصل های بودجه سال آینده لحاظ نماید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ حسن چیوایی گفت: مسئولیت مدیریت شهر‌ها با وجود مشکلات و معضلات فراوان آن اعم از تامین منابع مالی، انضباط شهری، حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا و ترافیک برعهده شهرداری ها است، بی تردید نقش شهرداری‌ها  در آرامش و آسایش مردم بسیار پر رنگ است.

وی افزود:  ترافیک در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین مشکلات در شهر قدس است که در صورت عدم توجه به این معضل شهری، هزینه ‌های بسیار سنگینی به مردم و شهر وارد خواهد شد.

چیوایی اظهار داشت: ترافیک و آلودگی شهر با سلامت شهروندان ارتباط مسقیمی دارد، سلامتی مردم موضوعی نیست که به راحتی بتوانیم از آن بگذریم.  اگر برای مدیریت شهری بر اساس قوانین پایه، قوانین بودجه و متناسب با اندازه موضوع هدف گذاری کنیم، بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0