جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 240
  • کد خبر : ۶۹۴۱
رییس شورای اسلامی شهرقدس:
استفاده در دوچرخه های اشتراكی در قدس پیگیری می شود
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: استفاده در دوچرخه های اشتراکی در قدس پیگیری می شود. نقی علی وند در جلسه رسمی 153 شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: در سال گذشته طرح استفاده از دوچرخه های هوشمند در راستای کنترل ترافیک و کاهش آلودگی و سلامت شهروندان در شهر تهران آغاز شد که با استقبال خوب شهروندان همراه بود، ما نیز در شهر قدس می توانیم از این طرح الگوبرداری نماییم.

استفاده در دوچرخه های اشتراکی در قدس پیگیری می شود
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: استفاده در دوچرخه های اشتراکی در قدس پیگیری می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس؛ نقی علی وند در جلسه رسمی 153 شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: در سال گذشته طرح استفاده از دوچرخه های هوشمند در راستای کنترل ترافیک و کاهش آلودگی و سلامت شهروندان در شهر تهران آغاز شد که با استقبال خوب شهروندان همراه بود، ما نیز در شهر قدس می توانیم از این طرح الگوبرداری نماییم.

وی افزود: ما نمی‌توانیم منتظر آن شویم که یک روز آلودگی هوا و ترافیک رفع شود، بلکه باید با فرهنگ‌سازی مردم را تشویق کنیم تا با استفاده از دوچرخه کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند.

علی وند با بیان این‌که استفاده از دوچرخه علاوه بر این‌که موجب کاهش آلودگی هوا و ترافیک می‌شود، گفت: به سلامت جامعه کمک می‌کند، چرا که ۲۰ دقیقه دوچرخه‌سواری معادل یک ساعت پیاده‌روی است و شهروندان می‌توانند سبک زندگی خود را تغییر دهند.

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: پیشنهاد می شود برای بررسی و اجرای صحیح این طرح کمیته ایی با حضور مسئولان ذیربط تشکیل شود تا هرچه سریعتر شاهد اجرای این طرح در قدس باشیم.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0