پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 305
  • کد خبر : ۱۰۰۵۰
در قالب طرح ساماندهى و بهسازی معابر شهرقدس صورت گرفت:
اجرای ۷۰۰۰۰ مترمربع آسفالت، ۶۰۰۰ متر جدولگذاری و ۶۵۰۰ مترمربع پیاده روسازی معابر در ۶ ماه نخست سال جاری
شهردار قدس گزارشی از اجرای طرح ساماندهی معابر در قالب پروژه های آسفالت، جدولگذاری و پیاده روسازی در ۶ ماه نخست سال جاری ارائه کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری درباره اجرای طرح ساماندهی معابر شهر قدس گفت: ساماندهی معابر شهر همواره به عنوان پیشانی و جلوه خدمات مدیریت شهری در قبال شهروندان بوده است. از این رو مجموعه مدیریت شهری شهر قدس به منظور ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان این مهم را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

وی در تشریح جزئیات این اقدامات افزود: شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری، اقدامات گسترده ای در راستای ساماندهی و بهسازی معابر داشته است که می توان به لکه گیری و آسفالت حدود ۷۰ هزار مترمربع از معابر با استفاده از ۱۰۰۶۴ تن آسفالت، جدولگذاری به طول ۵۸۹۸ متر و اجرای عملیات پیاده روسازی با میزان ۶۵۲۰ مترمربع اشاره کرد.

شهردار قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری کماکان برنامه اقدامات اجرایی را در راستای ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری و بهبود کیفی بستر معابر با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان‌ در دستور کار خود خواهد داشت.

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0