جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 318
  • کد خبر : ۱۰۰۵۸
در راستای ارتقای ایمنی و تسهیل تردد در معابر اجرا می شود
تداوم طرح تعویض تابلوها و علائم ترافیكی فرسوده در شهرقدس
رئيس اداره ترافیک شهرداری قدس از تداوم اجرای طرح ساماندهی و تعویض تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در سطح شهر به منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، غفار کیان گفت: تابلو ها و علائم ترافیکی عمدتا به جهت شرایط جوی و به مرور زمان فرسوده شده و این اقدامات به طور مستمر در سطح شهر انجام می گیرد که یکی از مهم ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است.

رئیس اداره ترافیک شهرداری قدس در تشریح جزئیات این طرح به  تجهیز و نصب علائم ترافیکی جدید از جمله تابلوها، خط کشی معابر، نصب چراغ های راهنمایی، نصب سرعتگیرهای استاندارد، نصب استوانه های ترافیکی و گل میخی و... در سطح شهر و همچنین معابر جدیدالاحداث نظیر بلوارهای زیتون و شهدای اصناف اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرا و نصب دوربین های کنترل ترافیک با هدف ارتقای ایمنی و روان سازی ترافیک شهری کماکان در سطح شهر انجام می شود و تلاش می کنیم  هر چه سریع تر تمامی معابری که نیازمند نصب این امکانات هستند را تجهیز کنیم.

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0