جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 145
  • کد خبر : ۱۰۱۶۶
پیام مدیریت شهری قدس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسكری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت سالروز شهادت جانسوز امام یازدهم شیعیان و آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) پیامی را منتشر کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسئولان مدیریت شهری قدس طی پیامی فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) را به عموم شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفتند. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
راه و رسم و شیوه زندگی امامان معصوم همواره چراغ هدایت برای انسان ها بوده است. با نگاهی به زندگی‌نامه امام حسن عسکری علیه السلام درمی یابیم که ایشان با تحمل سخت ترین محدودیت های اعمال شده از سوی خصم زمانه، دست از هدایتگری برنداشته و راه مقدس رسالت و امامت را ادامه دادند.

این امام بزرگوار در طول عمر بابرکت خویش، در تداوم راه نبوت و امامت، چراغ هدایت امت اسلام را فروزان نگاه داشته و با شهادت خود، پرچم ولایت و امامت را به دست فرزند بزرگوارشان حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) سپردند تا در روز موعود با ظهورش شمیم عطرآگین و روح نواز صلح و آرامش را در جهان بگستراند و شب ظلمانی انتظار را به روشنی صبح امیدواری روشن کند.

اینجانبان سالروز شهادت آن امام فرزانه را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و عموم شیعیان تسلیت عرض نموده و تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت را از درگاه پروردگار منان مسئلت می نماییم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0