جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 245
  • کد خبر : ۱۰۳۰۴
شهردار قدس در جلسه میدانی ستاد مدیریت بحران تاکید کرد:
لزوم آمادگی مضاعف نیروهای خدمات شهری در فصل بارش/ استمرار برگزاری مانورها و جلسات میدانی ستاد مدیریت بحران
مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس در هشتمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قدس که به صورت میدانی برگزار شد، بر لزوم آمادگی مضاعف نیروهای خدمات شهری در فصل پربارش و ادامه برگزاری مانورها و جلسات میدانی ستاد مدیریت بحران با موضوعات مختلف جهت ایجاد هماهنگی و آمادگی میان واحدهای اجرایی ستاد مدیریت بحران تاکید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مختاری گفت: با فرا رسیدن فصل بارش ها نیروهای خدماتی شهرداری همواره باید در صدد حفظ آمادگی کامل بوده و باید به گونه ای عمل کنند که نزول رحمت آسمانی برای شهروندان ایجاد مشکل ننماید. 

وی در ادامه خطاب به مدیران حوزه خدمات شهری افزود: نیروهای حوزه خدمات شهری موظفند در زمان بارش آمادگی کامل داشته و تجهیزات لازم را به همراه خود داشته باشند و پیش از تماس و مراجعه شهروندان به رفع مشکلات ناشی آبگرفتگی معابر بپردازند. 

شهردار قدس برگزاری مانورها و جلسات میدانی ستاد مدیریت بحران را جهت ارتقای مهارت ها و حفظ آمادگی نیروهای شهرداری در شرایط بحرانی حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: ضروری است رویکرد ستاد مدیریت بحران شهرداری در برگزاری اینگونه مانورها و جلسات میدانی با موضوعات مختلف استمرار یابد.

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0