پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 226
  • کد خبر : ۱۰۳۳۸
۳ عملیات موفق توسط سازمان آتش نشاني و خدمات ایمنی شهرداری قدس
نجات ۴ سرنشین محبوس در حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در تشریح ۳ عملیات موفق آتش نشانان در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی و نجات ۴ سرنشین محبوس در حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در بزرگراه فتح خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، محسن همیانی در تشریح این حوادث گفت: شب گذشته ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بزرگراه فتح قبل از پل کفش ملی با یکدیگر بشدت برخورد کردند که در پی آن، ۴ سرنشین خودروی پراید داخل خودرو محبوس شدند. 

وی افزود: عوامل آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه ضمن ایمن سازی خودروها و اطراف محل حادثه و نصب علائم هشداردهنده به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی دیگر، سریعا نسبت به رهاسازی و نجات افراد حبس شده داخل خودرو اقدام نمودند. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: خوشبختانه در  این حادثه شاهد تلفات جانی نبودیم و سرنشینان بدون هیچ صدمه ای از خودرو خارج شدند. 

همیانی همچنین از اجرای عملیات اطفای حریق مغازه تعمیرات موتور سیکلت واقع در خیابان شهید گودرزی جنوبی و یک مورد اطفای حریق خودروی ماتیز در خیابان شهید مفتح جنوبی خبر داد. 
وی گفت: دلیل آتش گرفتن خودروی ماتیز نقص فنی و سیستم برق اتومبیل مذکور بوده که خوشبختانه عوامل آتش نشاني به سرعت به محل حادثه اعزام شده و با سرعت عمل بسیار مطلوب  حریق این خودرو را مهار نمودند. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در ادامه با اشاره به حادثه آتش سوزی مغازه تعمیرات موتورسیکلت و اطفای این حریق با اقدام به موقع مامورین آتش نشانی افزود: متاسفانه عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد عامل وقوع اینگونه حوادث است که از شهروندان عزیز خواهشمندیم نکات استاندارد و ایمنی را با دقت بیشتری رعایت نمایند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0