جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 90
  • کد خبر : ۱۰۵۶۸
برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح ویژه انضباط شهری در آستانه آغاز سال نو
جلسه هماهنگی اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر در ایام پایانی سال با حضور معاون خدمات شهری، رئیس اداره حراست و پرسنل واحد انضباط شهری شهرداری قدس برگزار گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در جلسه هماهنگی اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر در ایام پایانی سال که صبح امروز در سالن اجتماعات دارالقرآن برگزار گردید، رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس با اشاره به اینکه برای داشتن شهری زیست‌پذیرتر باید تمامی بخش‌های مربوطه به کمک شهرداری بشتابند، اظهار کرد: با توجه به ازدحام دستفروشان و بساط گستران در ایام پایانی سال، نیازمند اجرای طرح ویژه ای جهت ساماندهی این موضوع هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری با شیوع ویروس مرگبار کرونا در کشور مواجهیم، ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از ازدحام در معابر از اهمیت دوچندانی برخوردار می باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس بر برخورد مناسب با دستفروشان در طرح انضباط شهری تاکید کرد و اظهار داشت: اقشار آسیب پذیر و یا دستفروشانی که به صورت سد معبر در سطح شهر مشغول فعالیت هستند می توانند برای فروش محصولات خود در محل های تعیین شده توسط شهرداری مستقر شوند و شهروندان می توانند با مراجعه به این بازارچه ها مایحتاج خود را تامین کنند.

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0