پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 165
  • کد خبر : ۱۰۶۵۲
گزارشی از عملکرد مرکز فوریت های شهری شهرداری قدس در سال ۹۹
اجرای بیش از ۲۹۰ عملیات رفع نواقص و ایرادات معابر و اماكن عمومی
مرکز فوریت های شهری شهرداری قدس سال گذشته در قالب بیش از ۲۹۰ عملیات اقدام به ساماندهی و رفع نواقص و ایرادات معابر و اماکن عمومی سطح شهر نموده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مرکز فوریت های شهری شهرداری قدس که مسئولیت ساماندهی و رفع نواقص و ایرادات جزئی معابر و اماکن عمومی سطح شهر را بر عهده دارد، در سال گذشته اقدامات متعددی را اجرایی نموده است؛ اقداماتی که شاید هر کدامشان در نگاه اول جزئی به نظر آیند، اما از دید شهروندان بسیار مهم و ارزشمند هستند.

در سال گذشته با وجود مشکلات موجود درخصوص تهیه و توزیع آسفالت، فعالیت ساماندهی و رفع نواقص و ایرادات معابر توسط مرکز فوریت های شهری و نواحی شهرداری انجام شد تا با ارتقای منظر شهری و تسهیل در عبور و مرور، رضایتمندی شهروندان گرامی حاصل آید.

از دیگر محورهای مهم فعالیت مرکز فوریت های شهری می توان به تسهیل در امورات یادشده و صرفه جویی در زمان و منابع مالی اشاره نمود.

رفع ایرادات معابر همواره یکی از مطالبات مهم شهروندان محترم شهرقدس است که در این راستا 100 مورد بتون ریزی، 20 مورد ترمیم و اصلاح جداول شکسته، 20مورد ترمیم چاله های نشست کرده در فصل بارندگی و همچنین 50 مورد ترمیم پل های بتنی در دستور کار مرکز فوریت های شهری شهرداری قدس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، لوله گذاری کاروگیت به طول 30 متر در محدوده کوه سنگی جهت ساماندهی نهر چهارراه سردار جنگل، بازسازی پل های فلزی به تعداد 30 مورد، 20 مورد دیوارکشی زمین های بلاتکلیف جهت جلوگیری از تخلیه نخاله و نصب دریچه های سرقت شده به تعداد 50 مورد بخش دیگری از اقدامات این مرکز بوده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0