پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 244
  • کد خبر : ۱۰۷۰۳
توسط عوامل خدمات شهری شهرداری قدس در هفته گذشته انجام شد؛
جمع آوری بیش از ۱۹۰۰ تُن زباله و لایروبی ۲۸ هزار متر از انهار سطح شهر
عوامل خدمات شهری شهرداری قدس در هفته گذشته بیش از ۱۹۰۰ تُن زباله از سطح شهر جمع‌آوری نموده و ۲۸ هزار متر از انهار معابر شهر را لایروبی کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، نظافت و رفت و روب سطح شهر جزو بنیادی ترین وظایف مدیریت شهری است که ممکن است چندان در معرض دید شهروندان نباشد ولی از مهمترین اقدامات شهرداری محسوب می‌شود و اگر حتی برای مدت کوتاهی در این امر  خللی ایجاد شود، آثار آن به شدت در شهر محسوس خواهد بود.

با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، اقدامات مربوط به نظافت و رفت و روب معابر و فضاهای شهری از اهمیت و حساسیت بیشتری نیز برخوردار شده که بر همین اساس اقدامات مذکور به صورت مستمر و شبانه روزی در شهر انجام می شود.

بنا بر این گزارش، در هفته گذشته نیروهای خدمات شهری انواع پسماند با حجم بیش از ۱۹۰۰ تُن را جمع آوری کرده و به گود زباله انتقال دادند. همچنین لایروبی ۲۸ هزار متر از انهار سطح شهر توسط این عوامل به صورت دستی و مکانیزه با آب فشار قوی انجام گردید. 

پرسنل خدمات شهری علاوه بر جمع آوری زباله، اقدامات دیگری شامل شستشوی جداول و لایروبی انهار، تسطیح زمین های خالی، شستشوی باکس‌های زباله، شستشوی تابلوها، پنل های تبلیغاتی و مبلمان شهری، نصب دریچه، جمع آوری شاخ و برگ درختان، رفع آبگرفتگی انهار، پر کردن فرورفتگی معابر، جمع آوری لاشه حیوانات، طعمه‌گذاری و غیره را نیز انجام می دهند.

از شهروندان گرامی تقاضا می گردد با حفظ پاکیزگی شهر و نریختن زباله در جوی آب و معابر مجموعه مدیریت شهری را در امور نظافت شهری یاری نمایند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0