جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 140
  • کد خبر : ۱۰۷۵۸
توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس انجام شد؛
انتقال و دفع ۸۰ هزار تُن پسماند شهری در سال ۹۹ / ناوگان حمل پسماند امسال نوسازی می‌شود
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس با ارائه گزارشی، اقدامات انجام شده توسط این سازمان از قبیل حمل و دفع زباله، گندزدایی محوطه ایستگاه های دفع پسماند و خودروهای حمل زباله، مساعدت به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و... در سال ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامي و شهرداری قدس، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداری قدس در تشریح عملکرد این سازمان در سال ۹۹ گفت: در سال گذشته حدود ۸۰ هزار تُن و به عبارتی روزانه حدود ۲۲۰ تن حمل و دفع مواد پسماند شهری داشته‌ایم و این فرآیند بدون وجود هیچ مشکلی در سطح شهرستان به صورت شبانه‌روزی انجام شد و همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در سال ۹۸ حدود ۷۰ هزار تن پسماند انتقال یافته بود.

وی با بیان اینکه نقش سازمان مدیریت پسماند به عنوان یکی از واحد‌های مهم مدیریت شهری پس از شیوع کرونا و حساسیت بیش از پیش نسبت به مسائل بهداشتی پررنگ‌تر شد، افزود: لذا با شیوع ویروس کرونا تمامی دستورالعمل های بهداشتی در اقدامات اجرایی مربوط به مدیریت پسماند رعایت می شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا این سازمان با ارائه طرح هایی در جهت اخذ عوارض پسماند، صنوف مختلف و مشاغل آسیب‌دیده ناشی از کرونا را مورد حمایت قرار داده است که در قالب این اقدام تخفیفاتی به صنوف مختلف ارائه گردیده است.

وی با بیان اینکه تمام نکات بهداشتی در انجام فرآیندهای حمل و دفع مواد پسماند انجام می‌شود، به ضدعفونی و گندزدایی روزانه محوطه ایستگاه پسماند با آب آهک و ضدعفونی و گندزدایی کلیه خودروهای حمل پسماند با مواد ضدعفونی‌کننده بی‌خطر و سازگار با محیط زیست نیز اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس در پایان گفت: در سال جاری نوسازی ماشین‌آلات سازمان در دستور کار ما قرار دارد و پیگیر فروش سیمی تریلرهای فرسوده و اسقاطی (از طریق مزایده) و خرید و به‌کارگیری سیمی تریلر جدید از محل فروش ماشین‌آلات فرسوده هستیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0