جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 239
  • کد خبر : ۱۰۹۴۲
تقدیر از شهردار و معاون حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری قدس از سوی مدیركل دفتر حمل‌ونقل عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور
مهندس مختاری شهردار و مهندس صداقت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس به پاس توسعه حمل‌ونقل عمومی ایمن بویژه مشارکت فعال در فرآیند بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و همچنین مدیریت کارآمد در مقابله با کرونا در شبکه حمل‌ونقل عمومی از سوی مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، صبح امروز دکتر حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اهدای لوحی از مهندس مسعود مختاری شهردار و مهندس صداقت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس به پاس توسعه حمل‌ونقل عمومی ایمن در شهر قدس تقدیر به عمل آورد.

در این لوح تقدیر با اشاره به عملکرد مطلوب شهرداری قدس در توسعه حمل‌ونقل عمومی ایمن؛ مشارکت فعال شهرداری قدس در فرآیند بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و همچنین مدیریت کارآمد در مقابله با کرونا در شبکه حمل‌ونقل عمومی زمینه‌ساز تحقق این امر عنوان شده است.

شایان ذکر است، این مراسم با حضور دکتر کرکه‌آبادی مدیر کل تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0