جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 130
  • کد خبر : ۱۱۰۸۴
رئیس شورای اسلامی شهر قدس:
شورای شهر نهادی مردمی و مطالبه‌گر است
رییس شورای اسلامی شهرقدس در جمع فعالان رسانه در فضای مجازی با بیان اینکه فعالان عرصه رسانه باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند، گفت: شورای شهر خود نهادی مردمی و مطالبه‌گر است و این نهاد جدای از مردم نیست و به دنبال احقاق حق شهروندان است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس حسینعلی مقدم در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور سرپرست شهرداری و جمعی از فعالان رسانه در فضای مجازی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: استقلال و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی نتیجه رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که اجازه ندادند حتی یک وجب از میهن عزیزمان به تصرف دشمنان درآید.

وی با تبریک شروع سال تحصیلی گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور سال تحصیلی چند روز آینده به کمک شبکه آموزش مجازی(شاد) آغاز می‌شود که برای همه فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به مطالبه‌گر بودن فعالان رسانه، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر خود نهادی مردمی و مطالبه‌گر است و این نهاد جدای از مردم نیست، شما فعالان رسانه پل ارتباطی بین مردم و شورا هستید و شورا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است. یکی از مهمترین وظایف شورا طلب مطالبات مردم از مسئولان است که ما تلاش می‌کنیم این وظیفه را به نحواحسن انجام دهیم.

وی در پایان با اشاره به افتتاح ششمین مرکز واکسیناسیون کرونای شهرقدس که به همت شورا و شهرداری با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام شد، اظهار امیدواری کرد با تسریع در روند واکسیناسیون، شیوع کرونا در شهرقدس فروکش کند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0