جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 72
  • کد خبر : ۱۱۱۸۸
معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد:
جمع‌آوری ۱۰۳ تُن نخاله‌ از سطح معابر و اراضی شهرقدس در هفته گذشته
رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه عملیات گسترده نخاله‌برداری با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری از سطح معابر و اراضی شهرقدس با هدف حفظ و بهبود نظافت عمومی شهر به شکل مستمر اجرایی می‌شود، از جمع‌آوری ۱۰۳ تن نخاله از سطح معابر و اراضی خالی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، رضا حیدری معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: تخلیه نخاله‌‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌‌ها و اراضی خالی سطح شهر یکی از معضلاتی است که مدیریت شهری همواره با آن مواجه است و باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان، افت شاخص بهداشت و نظافت عمومی و آسیب به سیما و منظر شهری می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار راهکارهای قانونی برای برخورد با مسببان این مشکل، شهرداری قدس با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند، به منظور رفاه ارتقای سطح بهداشتی و جلوه بصری شهری و رفع مشکلات مذکور به صورت مستمر اقدام به جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و اراضی بایر سطح شهرقدس می‌کند.

حیدری افزود: در همین راستا، شهرداری قدس هفته گذشته اقدام به جمع‌آوری و انتقال ۱۰۳ تن نخاله‌ در قالب ۲۴ سرویس از سطح معابر و اراضی شهر کرده که از مقادیر فوق ۶۶ تُن نخاله، توسط منطقه یک، ۳۵ تُن نخاله توسط منطقه ۲ و مقدار ۲ تُن نخاله توسط منطقه ۳ شهرداری قدس جمع‌آوری گردیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هرگونه تخلیه و رهاسازی پسماند و نخاله در سطح فضای شهری ممنوع بوده و برخورد با این موضوع در راستای کاهش آن، نیازمند کمک و همیاری تمامی شهروندان است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0