پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 81
  • کد خبر : ۱۱۳۰۶
رئیس شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد:
باید تفكر بسیج در عملكرد مسئولان جاری و ساری باشد
مهندس مقدم، رئیس شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: باید تفکر بسیج که تفکر ایثار، ازخودگذشتی و فداکاری در عملکرد مسئولان جاری و ساری باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس حسینعلی مقدم در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: برای موفقیت بیشتر در اداره شهر و کشور تفکر بسیج که تفکر ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری است باید در عملکرد همه مسئولان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به کمک مدیریت شهری به نهادها و ادارات خدمات‌رسان و امدادی، افزود: در جلسه انجمن حمایت از زندانیان مقرر شد که در بودجه سال آینده ردیفی برای کمک به زندانیان شهرقدسی دیده شود، همچنین کمک به ساخت بیمارستان خیریه امام علی(ع)، کمیته امداد و بهزیستی نیز در بودجه سال آینده دیده خواهد شد.

مقدم با اشاره به کمبود مدرسه در نقاط مرکزی شهر، اظهار داشت: نقاط مرکزی شهر اکنون با کمبود زمین برای احداث مدرسه مواجه شده و رفع این مشکل پیگیری‌های بسیاری نیاز دارد.

وی پیشنهاد کرد: برای رفع این مشکل، املاک شهرداری زمین‌هایی که قابلیت احداث مدرسه و فضای آموزشی را دارند شناسایی شده و با مالکان آن‌ها توافق صورت گیرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0