جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 83
  • کد خبر : ۱۱۸۷۳
نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس:
الگوی مناسب‌تری برای آبیاری فضای سبز ایجاد شود/ قطعی آب در برخی مناطق شهر وضعیت بحرانی دارد
مهندس سعید ندیری، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان در نطق پیش از دستور صد و دومین جلسه شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری برگزار شد، گفت: با توجه به وضعیت کم‌آبی در شهر و کشور، آبیاری فضای سبز بلوارها در ساعت ۱۲ ظهر و با فشار بسیار زیاد نامناسب است و باید الگوی مناسبی برای اجرای بهتر این کار ایجاد گردد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس ندیری ضمن تقدیر و تشکر از نیروی‌های زحمتکش سد معبر شهرداری قدس افزود: سد معبر در برخی مناطق عملکرد خوبی داشته است ولی هنوز نیازمند یک ساماندهی مناسب برای این کار هستیم.

🔸قطعی آب در برخی مناطق قدس همچنان مشکل شهروندان شهرقدس است

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس افزود: قطعی آب در برخی مناطق پرتراکم جمعیتی شهرقدس از جمله خیابان ‌های ۸ متری شورا، آیت‌الله طالقانی، قدس، صاحب‌الزمان و... به صورت بحرانی است.

مهندس ندیری اظهار داشت: بستر شهر قدس در برخی مناطق به صورت سنگی است و در چنین شرایطی امکان حفر چاه‌های جذبی وجود ندارد و الزامات و ضرورت‌های بهداشتی و زیست محیطی نیز ایجاب می‌کند تا پروژه‌های فاضلاب این منطقه با سرعت زمانی مضاعف و هر چه بیشتر به نتیجه برسد که امیدواریم با تأمین بودجه و اعتبارات لازم، این امر حیاتی محقق شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0