جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 164
  • کد خبر : ۱۲۱۱۳
next    /  2 prev
سی‌وچهارمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس برگزار شد
سی‌وچهارمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس به ریاست مهندس سعید شهلی شهردار و با حضور معاونین، مدیران مناطق و دیگر مسئولین واحد‌ها با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. مراسمات دهه مبارک فجر، افتتاح پروژه‌های عمرانی، طرح استقبال از بهار، ساماندهی بازارهای شب عید و تسهیل صدور پروانه‌های ساختمانی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در این جلسه هر یک از مدیران و مسئولین واحد‌های مختلف شهرداری به ارائه گزارش عملکرد و بیان نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم به منظور رفع موانع و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، هماهنگی‌های لازم جهت فضاسازی شهری و برگزاری پرشور برنامه‌های فرهنگی و مراسمات دهه فجر و همچنین پیگیری روند تکمیل پروژه‌های عمرانی هدف‌گذاری شده جهت افتتاح در این ایام صورت گرفت.

همچنین در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار و برپایی منظم بازارچه‌های محلی با هدف ساماندهی بازارهای شب عید و روان‌سازی ترافیک در معابر سطح شهر بحث و بررسی گردید.

تاکید بر وظایف قانونی واحد‌های مرتبط در خصوص برخورد با تخلفات ساختمانی، تداوم نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و تسهیل در روند صدور پروانه‌های ساختمانی از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای معاونین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0