شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 123
  • کد خبر : ۱۲۲۰۴
علیرضا فروزان ، مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس خبر داد؛
اجرای ۱۳ هزار مترمربع عملیات لكه‌گیری و روكش آسفالت در سال جاری
علیرضا فروزان مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس ضمن اشاره به اهمیت ارتقای کیفی معابر شهر در بحث زیبایی و سهولت در تردد شهروندان، از اجرای ۱۳ هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در سال جاری در منطقه ۳ شهرداری قدس خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، علیرضا فروزان گفت: اولین شرط و مولفه یک شهر خوب وجود معابر استاندارد برای دسترسی و تردد شهروندان می باشد‌. شهرقدس نیز طی سال‌های اخیر علی‌الخصوص سال جاری اقدامات مهمی را در راستای اجرای طرح جامع ساماندهی معابر و انجام روکش آسفالت اجرایی کرده و بعضی از معابری که آسفالت آن چندین سال جزو مطالبات شهروندی بود انجام شده است.

فروزان عنوان کرد: منطقه ۳ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال جاری اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت را با متراژی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع در این منطقه اجرایی کرده است که از آنها می‌توان به اجرای روکش آسفالت بلوار ۴۵ متری کلهر، لاین جنوب به شمال، لکه‌گیری بلوار تولیدگران، بلوار امامزاده و معابر مجاور و.... اشاره کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس از طرح جامع ساماندهی معابر به عنوان یک طرح دائمی یاد کرد و گفت: این طرح همواره جزو اصلی ترین محور خدمات رسانی به شهروندان محسوب می‌شود و شناسایی معابر نیازمند ساماندهی و اجرای آن در دستور کار قرار خواهد داشت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0