شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 100
  • کد خبر : ۱۲۲۹۴
رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس:
تعامل بین مراكز آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای با صنعتگران و اصناف موجب توانمندسازی صنعت و اصناف خواهد شد
حسین چناقچی، رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس در جلسه این کمیسیون که با حضور اعضای کمیسیون، ریاست هیات امنای صنایع سطح شهر، رئیس اتاق اصناف شهرستان، معاون آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان و نمایندگان اصناف صنعتی برگزار شد، گفت: تعامل بین مراکز آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای با صنعتگران موجب توانمندسازی صنعت و اصناف خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، چناقچی اظهار کرد: هدف ما برنامه‌ریزی برای توانمندسازی اصناف و چگونگی تعامل بین جامعه صنعتی و آموزشی است.

وی افزود: در همین راستا مقرر شد که رئیس آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان قدس گزارشی از چگونگی تعاملات و ارائه خدمات بیشتر آموزشگاه با جامعه صنعتی و صنفی به شورا ارائه دهد.

چناقچی اظهار داشت: برخی از صنعتگران و اصناف که کار را به صورت تجربی فرا گرفته‌اند می‌توانند پس از آزمون ادواری مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای کسب نمایند. همچنین تقاضا داریم سازمان فنی و حرفه ای نسبت به ارتقاء زیرساخت ها و ایجاد رشته های بیشتر و مورد نیاز جوانان جویای کار طبق نیاز بازار کار و اشتغال در شهرستان قدس اقدام نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0