شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۱:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 63
  • کد خبر : ۱۲۵۶۳
در جلسه ۲۵۲ شورای اسلامی شهرقدس انجام شد
تجلیل از رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی و كتابداران نمونه به مناسبت هفته كتاب و كتابخوانی / بررسی مشكلات و كمبودهای كتابخانه‌های عمومی شهرقدس
همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قدس از خدمات و تلاش‌های مریم حبیبی گهر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و سمیه اشتری و افسانه امین‌نژاد کتابداران نمونه تقدیر کردند.

 

 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، دویست و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس، عصر روز گذشته به ریاست ششگل‌نژاد و با حضور اعضای شورای اسلامی در محل پارلمان شهری برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه، رئیس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب سلام‌‌الله‌علیها و روز پرستار و همچنین آغاز هفته بسیج و نکوداشت هفته کتاب و کتابخوانی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.

 

در این جلسه، ندیری و یحیی‌زاده در نطق‌های پیش از دستور خود مطالبی را در خصوص نحوه بهره‌برداری از املاک فرهنگی، ورزشی و تجاری شهرداری و لزوم ایجاد درآمد پایدار از این محل، خروج صنوف مزاحم از سطح شهر بویژه در صنف آهن‌فروشان و استقرار این صنوف در بازار آهن و... مطرح کردند.

 

همچنین بحث تخصیص حق‌السهم نیم‌درصدی کتابخانه‌ها توسط شهرداری، مشکلات و کمبودهای کتابخانه‌های عمومی و لزوم توسعه کتابخانه‌ها با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اهدای لوح تقدیر از سوی نمایندگان مردم از خدمات و تلاش‌های مریم حبیبی گهر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و سمیه اشتری و افسانه امین‌نژاد کتابداران نمونه تقدیر به عمل آمد.

 

در ادامه جلسه نیز نمایندگان مردم ضمن بررسی مشکل فرهنگسراهای شهرداری، لوایح ارسالی از سوی شهرداری را با هدف بحث و بررسی و تبادل نظر در جلسه مطرح کرده و به رای گذاشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0