شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۰:۰۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 66
  • کد خبر : ۱۲۵۸۴
دیدار مسئولین مجموعه مدیریت شهری با فرمانده سپاه شهرستان قدس به مناسبت هفته بسیج
سرگرد حفیظی: بسیج آماده تعامل حداكثری با مدیریت شهری در جهت عمران و آبادانی شهر است
شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز دوشنبه ۶ آذرماه با سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس دیدار کرده و از خدمات ایشان و نیروهای مقاومت بسیج در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و امنیت مردم قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ فرمانده سپاه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس نیز در این دیدار از خدمات شورای اسلامی و شهرداری و همکاری مجموعه مدیریت شهری با سپاه شهرستان در جهت حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی قدردانی کرد.

 

وی شورای اسلامی و شهرداری را دارای نقش محوری در رشد و توسعه شهری دانست و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهر به منظور ایجاد توسعه و رفاه اجتماعی شد.

 

سرگرد حفیظی با بیان اینکه تعداد زیادی از جوانان بدون هیچ چشمداشتی در بسیج خدمت می‌کنند، گفت: بسیج آماده تعامل حداکثری با شورای اسلامی و شهرداری در جهت عمران و آبادانی شهر است.

 

شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام فاطمیه به فرمانده سپاه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس، اقدامات و خدمات بسیج تحت فرماندهی سرگرد حفیظی را موجب ارتقای امنیت جامعه در سال‌های اخیر دانستند و بر ادامه همکاری نزدیک مدیریت شهری با مجموعه سپاه و بسیج شهرستان در حوزه‌های مختلف تاکید کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0