شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۸:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 63
  • کد خبر : ۱۳۰۳۹
ساماندهی سد معبر از مطالبات اصلی مردم است/ تقدیر از عملكرد مطلوب سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری
رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اعلام برگزاری ۳۰۶ جلسه رسمی شورای اسلامی، ضمن تقدیر از عملکرد سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بویژه زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد، بر دغدغه‌مندی نمایندگان مردم در ساماندهی و رفع سد معبر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ سعید ششگل‌نژاد ضمن گرامیداشت مناسبت‌های ایام اخیر، در تشریح اهم موضوعات مختلفی که در جلسه روز یکشنبه ۲۰ خرداد توسط نمایندگان مردم مطرح شد، گفت: یکی دیگر از جلسات شورای اسلامی با حضور نمایندگان مردم و معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری برگزار شد و اعضای شورا ضمن پیگیری موضوعات مطروحه در جلسات گذشته و دریافت گزارش عملکرد شهرداری درخصوص آن موضوعات، موارد جدیدی را در قالب مطالبات شهروندی مطرح نمودند.

 

ششگل‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: از اهم موارد مطروحه در این جلسه می‌توان به فراهم کردن شرایط مطلوب برای اخذ استعلامات ملکی توسط شهروندان، نصب تابلوی مشخصات و شناسنامه ساختمان، بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری و پیگیری موضوعات گذشته اشاره کرد.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرقدس در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، از عملکرد مطلوب رئیس و پرسنل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری قدس در جابجایی و خدمت‌رسانی به زائران و همچنین برپایی موکب و پذیرایی از شرکت‌کنندگان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به نمایندگی از مردم تقدیر و تشکر کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهرقدس موضوع انضباط شهری و سد معبر را کماکان در صدر مشکلات شهری دانست و گفت: تسریع در روند برگزاری مناقصه برون‌سپاری جمع‌آوری بساط‌گستران و سد معبر در حال حاضر جزو اصلی‌ترین مطالبات مردمی است.

 

ششگل‌نژاد خاطرنشان کرد: در پایان جلسه نیز لوایح ارسالی از سوی شهرداری توسط نمایندگان مردم بررسی و تصویب شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0