به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرقدس؛ مرتضی شاملی با اعلام این خبر گفت: بیتردید ما نیاز داریم در نظارت عمومی از ظرفیت گسترده مردم استفاده کنیم و از سوی دیگر شهروندان نیز درخواستها، شکایات و پیشنهاداتی دارند که میتوانند از طریق این سامانه این موارد را به صورت مستقیم و یکپارچه با مدیران شهرداری در میان بگذارند.
وی افزود: بر این اساس، علاوه بر سامانه تلفنی ۱۳۷، سامانه «شهرنیک» نیز امکان مدیریت یکپارچه خدمات شهری را فراهم میآورد که شهروندان میتوانند با نصب و راهاندازی آن در تلفن همراه خود نسبت به اعلام و پیگیری درخواستهای خود در موضوعات مرتبط حوزه مدیریت شهری اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: در نشستی که با حضور مدیران مناطق، رؤسای سازمانها و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری برگزار شد توضیحات و آموزش لازم در خصوص نحوه کار این سامانه ارائه و از این سامانه رسماً رونمایی شد.