جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 195
  • کد خبر : ۷۰۲۹
شهردار قدس خبر داد:
چهارراه های قدس هوشمند سازی می شوند
مسعود مختاری در جلسه رسمی 159 شورای اسلامی شهرقدس که با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی و شهرداری از حیث خدمات رسانی اشتراکات بسیاری به یکدیگر دارند و خوشبختانه در قدس این دو نهاد همکاری و تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

شهردار قدس خبر داد:
چهارراه های قدس هوشمند سازی می شوند

شهردار قدس با اشاره به لزوم کنترل ترافیک، گفت: چهارراه های قدس هوشمند سازی می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ مسعود مختاری در جلسه رسمی 159 شورای اسلامی شهرقدس که با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی و شهرداری از حیث خدمات رسانی اشتراکات بسیاری به یکدیگر دارند و خوشبختانه در قدس این دو نهاد همکاری و تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

وی افزود: بیشترین همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در حوزه های ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر می باشد که اگه همراهی نیروی انتظامی نباشد کنترل این موارد بسیار سخت خواهد شد.

مختاری اظهار داشت: همچنین با توجه به نیاز یک کلانتری دیگر در محدوده شهر منطقه سرخ حصار یک زمین به نیروی انتظامی اختصاص داده شده که شورا و شهرداری برای ساخت آن همکاری می کنند ولی انتظار می رود که از اعتبارات مهندسی ناجا نیز در این مورد استفاده شود.

وی در خصوص ساختمان ستاد فرماندهی، گفت: شورای دوره پنجم نیز در ابتدای کار برای رفع مشکل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، قطعه زمینی در اختیار نیروی انتظامی قرار داد که اکنون در مرحله نقشه های اجرایی است و امید است بزودی این مشکل مرتفع شود.

شهردار قدس با تاکید بر رفع مشکل ترافیک شهر، گفت: نیروی انتظامی با افزایش گشت های موتوری و افسران خبره در چهارراه ها نقش موثری در کاهش ترافیک داشته و شهرداری نیز با هوشمند سازی چهار راه ها و مجهز کردن آنها به دوربین ثبت تخلف  با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان سعی در کاهش ترافیک شهری دارد.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0