پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 289
  • کد خبر : ۷۴۴۷
با هدف توسعه اقتصاد گردشگری و مشاغل خانگی:
برگزاری جشنواره صنایع دستی و غذاهای سنتی در مركز همایشهای فرهنگ و هنر شهرداری قدس
به مناسبت دهه امامت و ولایت غرفه های صنایع دستی و غذاهای سنتی به منظور توسعه اقتصاد گردشگری و مشاغل خانگی در مرکز همایش های فرهنگ و هنر باغ ملی شهر قدس در حال برگزاری می باشد.

با هدف توسعه اقتصاد گردشگری و مشاغل خانگی:
برگزاری جشنواره صنایع دستی و غذاهای سنتی در مرکز همایشهای فرهنگ و هنر شهرداری قدس

به مناسبت دهه امامت و ولایت غرفه های صنایع دستی و غذاهای سنتی به منظور توسعه اقتصاد گردشگری و مشاغل خانگی در مرکز همایش های فرهنگ و هنر باغ ملی شهر قدس در حال برگزاری می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، به مناسبت دهه ولایت و امامت در جشنواره بزرگ قربان تا غدیر، غرفه های صنایع دستی، غذاهای سنتی و عرضه سوغات محلی با تأکید بر بعد درآمدزایی و اشتغال زایی، ایجاد هویت و برند شهری و تحقق رونق تولید از طریق تقویت ظرفیت ها و توانمندی های خاص شهر قدس در آمفی تئاتر فرهنگ و هنر باغ ملی شهر قدس در حال برگزاری است.

بنا بر این گزارش؛ با توجه به لزوم توسعه و ترویج صنایع دستی در رشته‌های مختلف و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سطح شهر، برگزاری جشنواره صنایع دستی بستری مناسب برای تحقق اهداف تبیین شده در این راستا مانند تقویت اقتصاد گردشگری شهری، اشتغالزایی و ایجاد کارآفرینی در جهت تحقق رونق تولید در حوزه های اقتصادی و هنری، شناساندن و معرفی استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و تعامل بین قومیتهای مختلف را فراهم می آورد.

همچنین برگزاری این نمایشگاه در مرکز همایش های فرهنگ و هنر شهرداری قدس با توجه به حضور قومیتهای مختلف علاوه بر گسترش و اشاعه هنر اصیل ایرانی، به تعامل بین هنرمندان جهت ارتقای سطح کیفی تولیدات، ایجاد بستر مناسب به منظور معرفی، عرضه و بازاریابی اقلام گروه های صنایع دستی، معرفی توانمندی هنرمندان در رشته‌های مختلف و رونق تولید صنایع دستی به عنوان یک محصول فرهنگی درآمدزا منجر می شود.

گفتنی است؛ در این جشنواره که از تاریخ 20 الی 30 مرداد از ساعت 18 الی 23 به مدت 10 شب در آمفی تئاتر فرهنگ و هنر باغ ملی شهر قدس در حال برگزاری می باشد، شرکت کنندگان در بیش از 24 غرفه متشکل از صنایع دستی شهرهای مختلف، غذاهای سنتی و محلی، عرضه سوغات محلی شهرها و فروش کتاب به عرضه محصولات خود می پردازند.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0